edb priser
Fra : Kim014

Dato : 31-12-00 11:43

har andre end mig problemer med at komme ind på edbpriser hvor det hos mig
kører meget langsomt er der en fejl på siden?????

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 31-12-00 11:46

Kim014 <kim014@vip.cybercity.dk> skrev...
> har andre end mig problemer med at komme ind på edbpriser hvor det hos mig
> kører meget langsomt er der en fejl på siden?????

Det sidste tror jeg. Når jeg går ind på siden starter den med at
indlæse tom.asp efter nogel sekunder kommer den "rigtige" side frem
undtagen, at der fremkommer en databasefejl.
--
Mvh. Morten
http://miljokemi.dk

Fra : Mogens

Dato : 31-12-00 17:21

Jeg har samme problem, har skrevet til dem , men ikke fået noget svar.
Jeg tror de er ligeglade.
MS.

Kim014 skriver:

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 01-01-01 16:12

Mogens <mogen@post.cybercity.dk> skrev...
> Jeg tror de er ligeglade.

Jeg tror de holder ferie og udover det så er fejlen rettet.