VisualStudio.Net / VB 7
Fra : Bjarne Østergård

Dato : 19-02-01 08:11

Hej
jeg har lige fået installeret VisualStudio.Net / VB 7, og jeg må sige at det
er noget anderledes end tidligere versioner af VB.

Så kender nogen til nogle gode bøger om denne version.

Bjarne østergård
Gigasoft Danmark
www.gigasoft.dk
E-mail: boe@gigasoft.dk
tlf. 86 49 64 04

Fra : Niels

Dato : 20-02-01 19:00

"Bjarne Østergård" <boeXXX@gigasoft.dk> wrote in message
> [...]
det
> er noget anderledes end tidligere versioner af VB.
>
> Så kender nogen til nogle gode bøger om denne version.

Jeg vil give dig fuldstændig ret i at VB7 ser meget anderledes ud
end de tidliger versioner. Der er meget snak omkring overgangen
fra VB6 til VB7/VB.Net. Mange sammenligner den med overgangen
mellem VB3 og VB4, men ændringerne til VB7/VB.Net er større.
Da man tog springet fra VB3 til VB4 kunne man simpelhen bare
ignorere de nye ting. Men når man går over til VB7/VB.Net så
bliver man tvunget til at tænke objekt orienteret.

Jeg har desværre ikke fundet bøger omkring VB.Net. Men jeg
er også meget interesseret i Bøger og anden information om
VB.Net.

- Niels G

Fra : Kim Pedersen [vbCode~

Dato : 21-02-01 00:09

Hej Bjarne

> jeg har lige fået installeret VisualStudio.Net / VB 7, og jeg må sige at
det
> er noget anderledes end tidligere versioner af VB.
>
> Så kender nogen til nogle gode bøger om denne version.

Som du sikkert har bemærket er Visual Studio.Net kun ude i den første Beta.
Det betyder at der ikke er skrevet ret meget om det endnu. Jeg har dog set
en bog som tager VB.Net op. Den hedder VB.Net programming og udgives af Wrox
Press (hvilket betyder at den sikkert koster omkring 500 kr.). Du kan finde
mere information om bogen på
http://www.vbcity.com/page.asp?f=books-wrox&p=1861004915

Bogen er skrevet til Beta udgaven hvilket betyder at der kan forekomme
ændringer i forhold til den endelige udgave af VB.Net. Så spørgsmålet er om
det er værd at smide 500 kr. ud på bogen. Prøv biblioteket først. Men det er
jo op til dig.

Hilsen/Best regards
Kim Pedersen, vbCode Magician Host
http://hjem.get2net.dk/vcoders/cm
ICQ: 62990889

Fra : Bjarne Østergård

Dato : 22-02-01 11:19

Hej Kim
Jeg har nu bedt "Bog & ide" Storcenter Randers om at skaffe den hejm.
de vil ringe til mig om prisen, så hvis nogen flere er intresseret så send
en mail, måske kan vi få dem ned i pris hvis vi er flere der vil købe.
Jeg kender dog ikke prisen endnu, den vil de ringe til mig om inden de
hjemtager bogen.

Bjarne Østergård
Gigasoft Danmark
www.gigasoft.dk
E-mail: boe@gigasoft.dk
Tlf: 86 49 64 04

Fra : Allan Bredahl

Dato : 13-05-01 11:30

Hos Amazon i UK kan den erhverves for ca 350 kr med moms og fragt så vidt
jeg kan regne ud, så kan det jo bruges til sammenligning.

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/1861004915/qid=989749851/sr=1-1/202
-3654580-0343812

mvh

Allan Bredahl

Fra : Allan Bredahl

Dato : 13-05-01 14:25

Argh

det evindelige problem med at kopiere links

mvh

Allan Bredahl