Entourage Hjælp
Fra : Dan Henriksen

Dato : 19-02-01 09:35

Hej Alle,

Hår jeg sender en mail til andre fra MS Entourage med en vedhæftet fil,
kommer filen ikke med, eller rettere det gør den, men kun som kode. -Eks. En
3 MB Quicktime film bliver til ca. 200 A4 sider fyldt med koder. Og dette
sker om jeg sender til både Mac og/eller PC. Nogen forslag til at rette
denne fejl.

--
Med venlig hilsen - Best Regards

Dan Henriksen
--
Christensen & Company
Møntergade 6A

Tlf.: - Phone.: +45 3332 9104
Fax.: +45 3332 9103

e-mail: dan@christensen-co.dk
--
Web.: www.christensen-co.dk
Web.: www.1way2print.net

Fra : Jakob Færch

Dato : 19-02-01 11:00

In article <B6B69941.368C%dan@christensen-co.dk>, Dan Henriksen
<dan@christensen-co.dk> wrote:

> Hår jeg sender en mail til andre fra MS Entourage med en vedhæftet fil,
> kommer filen ikke med, eller rettere det gør den, men kun som kode.
> [klip]
> Nogen forslag til at rette denne fejl.

Under Preferences->Mail & News, fanebladet "Compose" kan du trykke på
noget der hedder "Click here for attachment options".
Har du prøvet at pille ved "Encode for..."? Min står på "Any computer
(AppleDouble), og det har den vist altid gjort... men det virker fint.

/Jakob