7210???
Fra : Shaft

Dato : 19-08-02 19:57

er der nogen der kender noget til en nokia 7210???
er den noget vær og er det bedst at købe den med eller uden abonnement??? og
hvor er den billigst???

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 19-08-02 20:01

Det er op til dig... De er som regel dyere UDEN abbn. men hvis du ikke har
et nummer, kan det jo være du kan finde et sted hvor den er billig med et
fornuftigt abbn.

Det kommer meget an på om det er med eller uden abbn. Men under alle
omstændigheder så kan du kigge her og se hvad den koster med forskellige
abbn og også UDEN abbn.:
http://www.mobilpriser.dk/index.php?showprod=Nokia&showmodel=7210

/ Jonas Nielsen

Fra : Jochke

Dato : 19-08-02 20:05

"Shaft" <danny@post4700.dk> wrote in message
> er der nogen der kender noget til en nokia 7210???

Jeg synes den ser rigtig lækker ud...har haft en i hånden og prøvet den.
*mums* Designet er federe i virkeligheden end det ser ud på Nokias
hjemmeside sys jeg. De har også brugt god tid på at finde det rette design.

/Jochke

Fra : Shaft

Dato : 19-08-02 20:10

Jeg syntes også den er rigtig fed... jeg tror jeg vil købe den med
teledanmark og så bare bruge min telmore chip.
men tror i ik den bliver lidt billiger om 1-2 måneder for det går der nok
inden jeg har råd.

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 19-08-02 20:14

"Shaft" <danny@post4700.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> teledanmark og så bare bruge min telmore chip.
> men tror i ik den bliver lidt billiger om 1-2 måneder for det går der nok

Generelt falder de jo med tiden, så JOW - måske at den meget høje pris vil
falde lidt her det første stykke tid... de skal jo også helst sælge nogle af
dem! *GG*

/ Jonas

Fra : Martin

Dato : 19-08-02 20:59

Er den overhovedet kommet til Danmark?

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 19-08-02 21:40

"Martin" <ph1x_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er den overhovedet kommet til Danmark?

Hvis du fulgte med i strengen så ville du kunne se at jeg har postet en side
hvor priserne står på - så JA - den er kommet til danmark...!

/ Jonas

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 20-08-02 08:08

> Hvis du fulgte med i strengen så ville du kunne se at jeg har postet en
side
> hvor priserne står på - så JA - den er kommet til danmark...!

Hvis du havde kigget ordentligt på mobilpriser ville du kunne se at er
priserne på en forudbestilling, den er ikke kommet til DK.

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 20-08-02 09:20

"Peter Sepstrup" <sepstrup@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du havde kigget ordentligt på mobilpriser ville du kunne se at er
> priserne på en forudbestilling, den er ikke kommet til DK.

SORRY - min fejl... Det ses tydeligt at den ikke er i handlen endnu direkte,
men at man kan købe den og få den leveret så snart den ankommer...

min fejl, Peter

/ Jonas Nielsen

Fra : Jan Pedersen

Dato : 20-08-02 09:38

> SORRY - min fejl... Det ses tydeligt at den ikke er i handlen endnu
> direkte, men at man kan købe den og få den leveret så snart den
> ankommer...

Er der så nogen der ved hvilken dato det sker ? ligeså med 6610

Jan

Fra : Jochke

Dato : 20-08-02 18:06

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> wrote in message

> Er der så nogen der ved hvilken dato det sker ? ligeså med 6610

Nokia og deres lancerings datoer kan vi desværre ikke regne med 100%. :(

Men tror ikke du skal regne med at den kommer før engang i efteråret.
Snakkede med en Nokia konsulent forleden og han kunne ikke engang give et
præcist bud, andet end i efteråret.

Bare se på 7650, den er kommet til DK men er stadig meget svær at få fat i.
da Nokia har sat DK bagerst i køen på disse nye telefoner med MMS. Grunden
er at ingen af de danske operatøre understøtter MMS endnu, så de mener vi
ikke har brug for dem før de får nosset sig sammen.

/Jochke