Opkaldsgrupper / setup på 6510
Fra : Anders Petersen

Dato : 19-08-02 19:38

Ny Nokia 6510, ok glad. Men har svært ved at få 3 udvalgte numre til at
ringe med en anden tone - har lykkeligt glemt, hvordan jeg gjorde på min
3310.

Jeg kan indstille numrene til forskellige grupper (jeg valgte for
eksemplets skyld VIP), og under Toneindstillinger vælge hvad tonen skal
være for. Men vælger jeg VIP (Inkluder) vælges Alle opkald automatisk fra.

Skal jeg så oprette _alle_ mine numre i grupper? Erindrer ikke at have
gjort det på min 3310, men måske er jeg bare i panik over nyt i menuen...

Lidt hjælp vil blive værdsat.

På forhånd tak.

/Anders

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 19-08-02 19:58

> Skal jeg så oprette _alle_ mine numre i grupper? Erindrer ikke at have
> gjort det på min 3310, men måske er jeg bare i panik over nyt i menuen...

hej...

Der er forskel fra din 3310 og din nye 6510! Nokia's buissness telefoner har
altid været med opkaldsgrupper - og der skal du _JA_ tilføje alle de numre
du vil have til at ringe med den tone du har valgt for opkaldgruppen... og
det begrænser sig også til at man kun kan have det antal forskellige
ringetoner på folk i telefonbogen som der er opkaldsgrupper til!

På 3310'eren kunne du vælge for hver person!

Det er smag og behag om man kan lide det... jeg har vænnet mig til det på
min 6210

/ Jonas Nielsen