Tage på ?
Fra : LowLifeDK

Dato : 19-08-02 19:46

Hejsa

Jeg er 192, vejer 88 kg. Er sej og senet, men kunne godt tænke mig at tage
lidt på.

For nogle år siden prøvede jeg at drikke ren fløde, æde kager og bælle pils
i rigelige mængder.

Det hjalp ikke, tilsyneladende har jeg en "indbygget" stopper. Blev syg og
dårlig !

Forslag modtages !

--
Drager lever i bedste velgående !

De har bare lært kunsten at
gemme sig i bøgerne...

Fra : Nicolai

Dato : 19-08-02 20:46

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i rigelige mængder.
>
> Det hjalp ikke, tilsyneladende har jeg en "indbygget" stopper. Blev syg og

Hvor gammel er du?

> Forslag modtages !

Denne gruppe, hedder slank, så det er måske ikke det bedste sted.

Men ellers, så kan styrketræning anbefales og så supplere med den helt
rigtige kost. Det kræver tålmodighed, for det tager tid. Og jo mere
fokuseret man er på at vokse, desto mere synes resultateterne at udeblive.

Den der med øl og lign., det tror jeg kun er godt, hvis du vil vokse omkring
mavenregionen. Og det er vel ikke ønsket.

--
*Nicolai

"Enhver fejltagelse vil hævde, at succes ikke er andet end held"

Fra : LowLifeDK

Dato : 19-08-02 21:21

> Denne gruppe, hedder slank, så det er måske ikke det bedste sted.

Jeg ER slank, og ønsker at tage på !

dk.helbred.slank

Hvad er problemet ?

Provokerer du mig ? Er det underforstået, at kun fede mennesker deltager i
dk.hebred.slank ?

Er det fedt at være fed, men yt at være FOR slank ?

Ronni

Fra : kemoBille

Dato : 19-08-02 22:01

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> dk.hebred.slank ?
>
> Er det fedt at være fed, men yt at være FOR slank ?

Så rolig nu, jeg er sikker på at Nicolai ikke mente noget ondt, men hvis du
læser:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.helbred.slank
vil du se, at det fremhærskende ord er fedtfattig. Og det var jo det
modsatte du ville.

Men det handler vel om at gøre det modsatte end når man vil tage sig.
Vælg Sødmælk, istedet for Letmælk
Tag det fedt pålæg.
Franskbrød
Kager
Cola
Steg i rieligt fedtstof
Smør på brødet
Masser af sovs, med fløde

Fra : Anders Nielsen

Dato : 20-08-02 00:50

bille@hotmail.com> skrev i en nyhedsmeddelelse:ajrmam$psb$1@sunsite.dk...

> Men det handler vel om at gøre det modsatte end når man vil tage sig.
> [...]

Det er aldrig smart at drikke sødmælk, fløde mv. fra et helbredsmæssigt
synspunkt, da disse er SPÆKKET med mættet fedt som man helst skal undgå,
hvis man har sit helbred kært. Sørg istedet for at få sunde fedtsyrer fra
fisk, olier osv.
Kager, franskbrød, sukkerdrikke osv. er totalt blottet for næring, så dette
er HELLER ikke smart at spise, om man ønsker at tage på eller ej.

Du kan sagtens lave "sunde" kalorier bomber, uden at kalke dine blodårer til
med mættet fedt. Havregryn, bananer, skummetmælk, brune ris mv kan du roligt
spise i rimelig store mængder.

mvh Anders