Oversigt over soltimer og temperatur på re~
Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 19-08-02 19:41

Hvor kan jeg finde oplysninger om genmmesnits-temperaturer og det
gennemsnitlige antal af soltimer pr. måned for forskellige rejsemål? (Eller
alternativt oplysninger om, hvornår solen står op og går ned.)

Det er især Sydeuropa (herunder Sydfrankrig), der interesserer mig - og
siden må også gerne indeholde de tilsvarende oplysninger om Danmark til
sammenligning.

Mvh.
Lars

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 27-08-02 14:59

Prøv www.dmi.dk
klik dig ind på det land og den by der er interessant
der finder du det du leder efter
God fornøjelse
Hilsen Ingrid

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 29-08-02 00:50

"Hans Mikkelsen" <softgen@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv www.dmi.dk
> klik dig ind på det land og den by der er interessant
> der finder du det du leder efter
> God fornøjelse
> Hilsen Ingrid

Tænker du på dette: http://www.dmi.dk/vejr/index.html ? Det indeholder
desværre kun en 'almindelig' vejrudsigt.

Mvh.
Lars