Til jer der vil ha sendt jeres nrplade ram~
Fra : Morten Juel

Dato : 19-08-02 19:42

vil i ikke være søde at skrive jeres adresse til send@starchild.dk
Da jeg ellers ikke kan overskue når nogle skriver det i ng og andre mailer,
på denne måde samler min mail reader alle de mails i samme folder, så jeg
kan se hvod de skal hen og hvem

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **til salg, kun 22000,- !**

Fra : Morten Juel

Dato : 19-08-02 20:35

Super det virker allerede )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **til salg, kun 22000,- !**

Fra : wheeler

Dato : 19-08-02 20:55

Hi Morten
Jeg skriver "over gruppen" - da dette måske har alm. interesse?

Jeg har gået gamle tråde igennem...uden held!...jeg vil osse har en
nummerpladeramme... (så kan drengene se mig wheelie ned ad Nørrebrogade

Hvad er prisen/dit konto nr. og hvornår er du klar til levering??

Pft

Wheeler

Fra : Morten Juel

Dato : 19-08-02 21:17

> Jeg har gået gamle tråde igennem...uden held!...jeg vil osse har en
> nummerpladeramme... (så kan drengene se mig wheelie ned ad Nørrebrogade

Det er for sent de er lavet, og kun i det bestilte antal !
Men måske skulle vi lave et parti til ??

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **til salg, kun 22000,- !**

Fra : wheeler

Dato : 19-08-02 21:15

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er for sent de er lavet, og kun i det bestilte antal !
> Men måske skulle vi lave et parti til ??

hvor mange bestilte du hjem til sidst?

JA tilkendegivelser vedr. -do- udbedes!

Wheeler

Fra : Stones_TM

Dato : 19-08-02 21:43

Nyt bestilling tak...
jeg mangler også en til min honda cb750

Mvh

StonesTM

Fra : wheeler

Dato : 19-08-02 21:43

"Stones_TM" <stonestm@c.dk> skrev i en meddelelse

> Nyt bestilling tak...
> jeg mangler også en til min honda cb750

[KLIP]

Hi Morten nu er vi allerede det dobbelte antal, som ønsker bestilling

Fra : Stones_TM

Dato : 19-08-02 22:01

"hehe yup Wheeler nu er vi 2 ....jeg var bare lidt for langsom i først
ombæring"

Mvh
StonesTM
aka Steen J

Fra : Niller

Dato : 19-08-02 22:56

> Men måske skulle vi lave et parti til ??

"Smilende Suzi" vil oxo have en

Sender lige en mail til send@starchild.dk

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : Jesper Foldager

Dato : 19-08-02 23:32

Hej Morten

Hvis du overvejer at bestille flere rammer, er jeg også
interesseret i én til min nyindkøbte baby-gixxer.

Er vi så ikke oppe på 4 nu ??

Mvh. Jesper
Baby-Gixxer