Tiscali, igen.
Fra : Fischer

Dato : 19-08-02 18:10

Jeg har tidligere underholdt gruppen med en ekstra-regning fra Tiscali, så
jeg vil da lige poste afslutningen på historien.

Jeg købte sidste år en Tiscali (WOL) startpakke. Bare som et ekstra-nummer,
som af og til blev brugt - især til dataopkald.
Jeg fulgte nøje med i mit forbrug på Tiscali's side. I marts i år opsagde
jeg så nummeret og checkede igen hjemmesiden - der var stadig overskud på
kontoen.

I slutningen af juli modtog jeg så pludselig en regning fra Tiscali på 41,75
+ 5,- kr. i gebyr!

Efter protester over regningen, modtog jeg i sidste uge en forbrugsoversigt
fra Tiscali. Den viser at jeg sandsynligvis / måske har brugt de godt 40 kr.
ekstra.
Men det er tydeligt, at Tiscali's forbrugs-registrerings system har været
håbløst bagefter. Og hvad kan man så bruge det til?
Det er jo sikkert TDC's "skyld", men det er næppe hele historien.

Nu tror nogen måske at der i de sidste dage inden opsigelsen havde været et
stort forbrug på nummeret, men i de sidste 3 uger inden opsigelsen var der
ifølge Tiscali's egen oversigt talt for under 17,- kr. De har nok været ca.
1 måned bagefter.

Desuden er der nogle spøjse poster på oversigten fra Tiscali.
Forbrugsoversigten viste bl.a. at jeg den 11/3 kl. 19:03 havde foretaget 19
opkald af 4-35 sekunders varighed til samme nummer???

Enden på det hele blev at jeg blot betalte det latterligt lave beløb på
46,75 kr. Livet er for kort til at bruge energi på den slags.
Men tænk hvis mit forbrug havde været 10x så højt. Så var det pludselig en
ekstra-regning på over 400,- kr. man havde stået med.

Aldrig mere Tiscali .........

*Fischer