T68 SMS problemer.
Fra : Lars

Dato : 19-08-02 13:23

Da i stuen.

Jeg er den lykkelige ejer af en T68, med abb. hos Skodafon. Men har dog en
lille problem. Når jeg har modtaget en SMS fra f.eks. en TDC kunde og jeg
forsøger at videresende den pågældende SMS beder telefonen om nummeret til
SMS centralen, for at gøre det mere "pikant" er det ikke _hvergang_ det
forholder sig sådan, men tæt på, er der andre som har oplevet dette ? Og er
der en løsning på problemet ?

--
/Lars
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 19-08-02 13:42

På mange Nokia tlf'er kan man vælge "svar via samme central" i besked
opsætningen, hvis man kan noget lign. på en T68 skal dette måske slås fra?
bare et bud, jeg ved det ikke...

Fra : Lars

Dato : 19-08-02 14:37

"Peter Sepstrup" <sepstrup@privat.dk> wrote in message
> På mange Nokia tlf'er kan man vælge "svar via samme central" i besked
> opsætningen, hvis man kan noget lign. på en T68 skal dette måske slås fra?
> bare et bud, jeg ved det ikke...
xxxxxxx

Hej Peter!

Tak for din ide, jeg har ledt efter dette i SMS opsætningen, men kan ikke
finde det, såååeehh jeg tror ikke det findes i Ericsson tlf.
Men tak for dit forslag )