Erfaringer med Baikal IJ 27
Fra : Bo Havmand

Dato : 19-08-02 12:47

Er der nogle jægere der har nogen erfaring med Baikal IJ 27...
prisen er meget tiltalende og somet begyndervåben og lidt småjagt.

MVH
BMH

Fra : J Nielsen

Dato : 19-08-02 15:48

On Mon, 19 Aug 2002 11:47:00 +0000 (UTC), "Bo Havmand" <bo86@ofir.dk> wrote:

>Er der nogle jægere der har nogen erfaring med Baikal IJ 27...
>prisen er meget tiltalende og somet begyndervåben og lidt småjagt.

Baikal EJ 27 er et udemærket begyndergevær. De seneste modeller er
tilsyneladende lidt "rå" i udførelsen med bøgetræs-skæfter. Selve kvaliteten
fejler ingenting. Jeg startede selv med at gå på jagt med en Baikal EJ 27
(som havde et skæfte af valnød der var et langt dyrere våben værdigt) Man får
ganske meget for pengene, bla. hårdtforcromede løb og låsedele, samt
fangstsikring - hvilket ikke er normalt på billige våben.

--
Knæk og bræk

J. Nielsen