hul under fliser
Fra : Nielsen

Dato : 19-08-02 12:26

Hej

Jeg har en indkørsel som er belagt med fliser.
Mit problem er at det er 2 gang der er hul under fliserne, så de falder
sammen. Første gang blev der gravet ned til kloakken, men man fandt ingen
brud på den.
Så er mit spørgsmål, hvad skal jeg gøre nu??
Bare fylde hulde op, eller grave det hele op igen(3 år siden sidst)??

MVH
Jens

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 19-08-02 21:15

> [...]
> Så er mit spørgsmål, hvad skal jeg gøre nu??
> Bare fylde hulde op, eller grave det hele op igen(3 år siden sidst)??

Ring efter en TV inspektionsvogn og få undersøgt din kloak, det er noget
nemmere end at grave det hele op. Lækagen kan være flere meter væk fra der
hvor hullet kommer, det kommer an på "undergrunden".
Nu skriver du ikke om der kommer vand "op" fra hullet, for det kan være en
vandledning der er gået. I det tilfælde er det vandværkets problem, hvis
lækagen er opstået *før* vandmåleren.

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Martin Christiansen

Dato : 20-08-02 08:09

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> vandledning der er gået. I det tilfælde er det vandværkets problem, hvis
> lækagen er opstået *før* vandmåleren.

Jeg mener bestemt at man selv har ansvar for sin vandstikledning selv om man
har måleren siddende inde i huset.

Mvh - Martin

Fra : Martin Christiansen

Dato : 20-08-02 08:13

"Martin Christiansen" <xmc@city.dkx> skrev i en meddelelse news:1Vl89.8287>
Jeg mener bestemt at man selv har ansvar for sin vandstikledning selv om man
> har måleren siddende inde i huset.

Altså fra stophanen og ind til huset.

- Martin