Vedhæftede filer i Outlook
Fra : Brian Rasmussen

Dato : 19-08-02 08:32

Hej!

Jeg har problemer med at åbne/gemme vedhæftede excel-filer på et par Outlook
2000 klienter (ver 9.0.0.4527).

Prøver man at åbne filerne åbnes Internet Explorer med fejlen "The page can
not be displayed" og en alen lang parameter f. eks. 6-00000000E86625EF1B
osv. osv.

Videresendes mailen til en anden bruger kan filen åbnes, hvad gør jeg ?

Mvh
Brian

Fra : Børgesen

Dato : 19-08-02 13:29

"Brian Rasmussen" <br@dme-as.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
can
> not be displayed" og en alen lang parameter f. eks. 6-00000000E86625EF1B

Jeg har to gange løst lignende problemer:

Første gang var det Adobe Acrobat Distiller, der gav problemer. Noget med,
at når der var opgraderet til Off2k på en maskine med Off97 & Acrobat 4.0,
ville man få en fejl ved start af Office. Fejlen blev løst ved at lede efter
fejlmeddelelsen på adobe.com.

Anden gang var det NAV2002. Jeg gik ind i NAV's indstillinger og slog
"Office Integrering" fra, og vupti, kunne jeg igen åbne officedokumenter.

Børgesen