Driver søges
Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 19-08-02 07:21

Hejsa

Jeg mangler en driver til følgende

Datona Trio 3D2x

Hvor kan jeg finde den???

Med venlig hilsen Betina

Fra : Jens-Peter Vraa Jens~

Dato : 19-08-02 09:03

Det lyder som S3 Trio64 chipen. Den er direkte understøttet i alle Windows
versioner fra 98 og frem. Ellers prøv at se på www.s3.com . Du kan evt.
kigge på oversiden af chippen på graffikkortet først og finde nummeret (ex.
3c375), så kan det være nemmere at finde driveren.

JP

"Betina Jørgensen /LO-Skolen" <bettina_kock_joergensen@net.dialog.dk> wrote
in message news:fc.0073fb6b04636a6b0073fb6b04636a6b.4636a76@net.dialog.dk...

Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 19-08-02 09:40

no@no.no writes:
Det lyder som S3 Trio64 chipen. Den er direkte understøttet i alle Windows
versioner fra 98 og frem.

Jeg har windows XP og den har ikke driveren til den. Jeg synes selv det er
mærkeligt da min win98 havde den. ( jeg har dog ikke mulighed for at hente
driveren derfra mere ) Men jeg må kigge på den side der.. Vender tilbage
hvis jeg ikke får løst problemet.

Mvh Betina

Fra : Morten

Dato : 19-08-02 15:38

> [...]
> driveren derfra mere ) Men jeg må kigge på den side der.. Vender tilbage

Prøv at finde grafikkortproducentens hjemmeside, hvor der burde ligge en
XP-driver. Hvis kortet er ved at være gammelt, er det dog ikke sikkert, der vil
blive skrevet en XP-driver af producenten, men så må du finde den et andet
sted. Du bør undersøge, hvilken chip dit kort har, for at få den rigtige driver hentet
hjem. Er det f.eks. en S3 Trio64, som Jens-Peter skriver, kan du søge sådan:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=s3+trio64+driver+XP
Måske du er heldig her:
http://www.windowsxp-drivers.com/companies/4/906.htm

Mvh.
Morten

Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 20-08-02 07:10

morten789@hotmail.com writes:
> [...]
>der vil
>blive skrevet en XP-driver af producenten

Jeg brugte lang tid på at søge igår og det lader til at der ikke er lavet
en xp-driver til kortet... Er der nogen der kan anbefale et skærmkort til
xp??? Min skærm konflikter nemlig en del allerede nu og det er ved at være
irriterende.

Med venlig hilsen Betina