Spejle
Fra : Arne Sørensen

Dato : 18-08-02 23:11

Nogen der har et godt råd til spejle - problemet er at jeg ikke kan se hvad
der kører lige bag ved mig, hvilket er meget generende. Sæt nu der ligger en
tidtager lige bag ved mig - uden at jeg kan se ham. Skræmmende tanke!!!!
Spejlene skulle nok være lidt længere, men jeg har ikke fundet nogle der
passer.
Jeg kører en Honda VF1000 F2 (1986 sc15), med originale (korte) spejle i
samme farve som kåben....
se evt: http://home19.inet.tele.dk/vf1000f2/

Arne Sørensen
Valby

Fra : Jonas Holt

Dato : 19-08-02 09:32

> [...]
> tidtager lige bag ved mig - uden at jeg kan se ham. Skræmmende tanke!!!!
> Spejlene skulle nok være lidt længere, men jeg har ikke fundet nogle der

Måske du kan finde noget på www.compaction.com

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : BoS

Dato : 19-08-02 14:51

"Arne Sørensen" <lqp@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kører en Honda VF1000 F2 (1986 sc15), med originale (korte) spejle i
> samme farve som kåben....

Her købte jeg nogen "mirror extenders" til min VTR, men jeg kan nu ikke lige
se din model. Måske er der nogen der passer alligevel. De virker fint, men
er lidt dyre, synes jeg...

mvh Bo