Er der et chatrum?
Fra : Pizzaman

Dato : 18-08-02 21:18

Eksisterer der et dansk chatrum om fitness/slankning/ lign?

Vil der være tilslutning til at få oprettet en, hvis den ikke eksisterer?

Skulle den være Javabaseret, på IRC, eller hvad?

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 18-08-02 21:23

On Sun, 18 Aug 2002 22:17:40 +0200, "Pizzaman" <langenaese@yahoo.com>
wrote:

>Eksisterer der et dansk chatrum om fitness/slankning/ lign?
>
>Vil der være tilslutning til at få oprettet en, hvis den ikke eksisterer?
>
>Skulle den være Javabaseret, på IRC, eller hvad?

Hvis det endelig skulle være, IRC.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : KatjaStrofen

Dato : 18-08-02 21:29

Dette er ikke et chatrum nej

Men synes da så bestemt.. det kunne være hygsomt at man fandt et sted at
snakke om dette og hint.. og især slank/sundhed osv!

Katja

IRC er altid godt.. - men ikke mange har styr på IRC - og html virker nok
mere oplagt!

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 18-08-02 21:45

On Sun, 18 Aug 2002 22:29:19 +0200, "KatjaStrofen"
<katja@katjastrofenremove.dk> wrote:

>IRC er altid godt.. - men ikke mange har styr på IRC - og html virker nok
>mere oplagt!

Du kan få Java ting der forbinder til en IRC server. Så kan man vælge om
man ønsker at bruge sin IRC klient eller bare sin browser.

Jeg kan f.eks. ikke døje at skulle sidde med en browser for at chatte.

Fra : KatjaStrofen

Dato : 18-08-02 21:58

Stefan Bruhn <devnull@bruhn.tk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:qo10mukb9c86l9df41vbi8on59gen3tbtj@4ax.com...

> Du kan få Java ting der forbinder til en IRC server. Så kan man vælge om
> man ønsker at bruge sin IRC klient eller bare sin browser.

Jeg kender godt disse - men dem jeg har stødt ind i, har altid vist sig at
være noget skod! - måske fordi jeg vitterligt sammenligner det med mIRC

> Jeg kan f.eks. ikke døje at skulle sidde med en browser for at chatte.

Tjaeh.. personligt er jeg ligeglad :)

> --
> Mvh. Stefan

Katja

Fra : kemoBille

Dato : 19-08-02 12:41

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> wrote in message
> Dette er ikke et chatrum nej
>
> Men synes da så bestemt.. det kunne være hygsomt at man fandt et sted at
> snakke om dette og hint.. og især slank/sundhed osv!

[snip]

Så er det jo bare at oprette et. En af de danske server, fx sunsite.dk,
synes jeg, når det nu skal være dansk

Fra : Thomas E

Dato : 19-08-02 11:17

www.getbig.dk forum

www.motiononline.dk forum

Fra : Pizzaman

Dato : 19-08-02 22:00

chatrum, ikke forum.

Fra : Anders Nielsen

Dato : 19-08-02 13:52

Pizzaman <langenaese@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d60010a$0$284$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Eksisterer der et dansk chatrum om fitness/slankning/ lign?
>
> Vil der være tilslutning til at få oprettet en, hvis den ikke eksisterer?

Hejsa.
www.motiononline.dk har en IRC kanal på quakenet kanal #mol.dk
Det er dog mest styrketrænings orienteret folk der befinder sig derinde....
men der bliver også snakket en del om sund mad osv.

vh Anders

Fra : Lone Ginnerup

Dato : 20-08-02 12:28

Jeg har søgt og fundet en chat her : http://www.slankesiden.dk/
m.v.h. Lone

Fra : manse

Dato : 20-08-02 17:51

$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Jeg har søgt og fundet en chat her : http://www.slankesiden.dk/
> m.v.h. Lone

hjesa lone
jeg var inde og kigge på den chat ,der var ikke et øje.
venlig hilsen niels

Fra : Lone Ginnerup

Dato : 20-08-02 20:28

Nej der var ikke et øje - - og jeg tænkte på - om vi var nogle stykker der
evt. kunne aftale et klokkeslet at gå derind ??

Fra : Elsebeth Østergaard

Dato : 21-08-02 16:45

"Lone Ginnerup" <mc-skolen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nej der var ikke et øje - - og jeg tænkte på - om vi var nogle stykker der
> evt. kunne aftale et klokkeslet at gå derind ??
>

> "manse" <fuck-tdc-de-iidioter@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

Hvad om man var nogle stykker der gik sammen om at lave en side , med Chat
og forum og med henvisning til alle de sider der har med slanke ting at
gøre??? Jeg vil gerne lægge server til så der ikke er udgifter til
webhotel.. Man kunne jo til at begynde med bare lave siden med en gratis
chat på hvor vi kunne mødes på et bestemt klokkeslet. Man kan jo lave det
bedre efterhånden.
Jeg vil lige sige det med at der ikke er nogen på chatten er et problem alle
steder. Det er sådan at folk logger på og ser her er ingen logger af igen og
så går det til at ingen er der, men hvis bare man lige giver sig tid og
bliver et stykke tid, så kommer der som regel nogen. Så man skal også selv
gøre et stykke arbejde for at få en chat til at køre, derfor er der også
smart at have nogle tidspunkter man kan aftale at man kan mødes.

Håber nogen syntes om ideen.

Venlig hilsen Bette.

Fra : Queenie

Dato : 21-08-02 18:01

"Elsebeth Østergaard" skrev d. 21-08-02 16:45 dette indlæg :

> [...]
også
> smart at have nogle tidspunkter man kan aftale at man kan mødes.

Jeg kan nemt smide et forum op på min server .. og så er der jo altid
Bravenet chats eller jeg kan putte en phpchat på? Vil MEGET gerne bruge
tid på dette Man kunne jo så fx skrive i forummet, hvornår man har
mulighed for at være i chatten osv

http://www.kandu.dk/

Fra : KatjaStrofen

Dato : 21-08-02 19:43

Queenie <Queenie.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:TzP89.9309$ww6.1458678@news010.worldonline.dk...
> "Elsebeth Østergaard" skrev d. 21-08-02 16:45 dette indlæg :

Super At to har meldt sig med server og hele svineriet!

En ny chat er altid svær at få gang i .. løsningen er simpelthen blot at
sige.. en bestemt aften et bestemt tidspunkt.. - og er tilslutningen stor
den aften.. vil der ligeså langsomt komme folk på.. de resterende aftener i
ugen!

Katja

Som nok skal være der - når hun har tid :)

Fra : Camilla Larsen

Dato : 21-08-02 21:04

Jeg er helt med på en chatforum....

Synes virkelig der er brug for en *S*

Bare sig tid og sted så tropper jeg op
--
Camilla

Fra : Elsebeth Østergaard

Dato : 22-08-02 10:31

"Camilla Larsen" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse
> Jeg er helt med på en chatforum....
>
> Synes virkelig der er brug for en *S*
>
> Bare sig tid og sted så tropper jeg op
> --
> Camilla

Hej igen.
Jeg har bestilt domænet , så lige så snart det er i orden sætter jeg et chat
og et forum på , så kan jeg lave siden bedre efterhånden - men bare så vi
kan komme igang med at chatte, smiler. Jeg håber at få lavet en side som
alle syntes om, og vil hjælpe med at gøre god, så den kan bruges til noget.
Alle foreslag er velkommende, så i kan selv være med til at præge siden.

Venlig hilsen Bette.

Fra : Queenie

Dato : 22-08-02 18:08

"Elsebeth Østergaard" skrev d. 22-08-02 10:31 dette indlæg :

> [...]
noget.
> Alle foreslag er velkommende, så i kan selv være med til at præge

Du må endelig sige til, hvis du vil ha' hjælp til et eller andet

http://www.kandu.dk/

Fra : KatjaStrofen

Dato : 22-08-02 21:13

Elsebeth Østergaard <bette@lautrup-nospam-.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d64af46$0$88404$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
noget.
> Alle foreslag er velkommende, så i kan selv være med til at præge siden.

Et forslag til hvad jeg godt kunne tænke mig på siden

kategorier med mad!

Så vi selv kan taste produktinfo ind!

F.eks. ville jeg gerne kunne sammenligne de forskellige typer is! osv!
Og jeg synes så det kunne være smart.. hvis der var sådan en funktion der
gjorde vi selv kunne taste dagligvarer ind med kalorier osv!

Istedet for en skal sidde og taste hele svineriet ind!

Katja

Fra : Elsebeth Østergaard

Dato : 23-08-02 18:46

> [...]
> gjorde vi selv kunne taste dagligvarer ind med kalorier osv!
>
> Istedet for en skal sidde og taste hele svineriet ind!

Hej i gruppen.
Nu er siden ved at være der med chat og forum. Jeg vil gøre den færdig med
de to ting så i allerede fra i morgen kan bruge forum og chat.
Siden er langt fra færdig, men den kan bruges. Så komme de andre ting hen af
vejen.
Håber i vil komme på forum og chatten.

I finder siden på http://www.slankeportalen.dk.

Venlig hilsen Bette.

Fra : Elsebeth Østergaard

Dato : 23-08-02 20:13

> [...]
> de to ting så i allerede fra i morgen kan bruge forum og chat.
> Siden er langt fra færdig, men den kan bruges. Så komme de andre ting hen

Hej igen .
jeg nåede at få side op at køre her til aften så nu kan i lokke på. Håber vi
ses på chatten.
http://www.slankeportalen.dk

Venlig hilsen Bette.

Fra : Lone Ginnerup