MS Outlokk 2000
Fra : Kay-Verner Christian~

Dato : 29-12-00 21:55

Jeg har et lille problem eller 2!

Kan ovenstående program håndtere nyhedsgrupper og hvordan?

Under mine genveje har jeg oprettet mapper til forskellige mail, men hvordan
får jeg disse mapper i alfabetisk rækkefølge?

mvh

KV

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-12-00 00:47

Fri, 29 Dec 2000 21:54:48 +0100, skrev "Kay-Verner Christiansen"
<kvc@mail1.stofanet.dk>:

>Kan ovenstående program håndtere nyhedsgrupper og hvordan?

Ikke direkte, det kræver at Outlook Express er installeret og der
skulle et eller andet sted, så være en »news«-knap at klikke på og den
vil så åbne newsdelen i OE.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Janner

Dato : 30-12-00 13:24

Under vis og så gå til nyheder. Du kan evt. tilpasse værktøjslinien og lave
en genvej til nyheder.

Hygge

Janner