Fest hos mc-chaufførerene(fortsættelse)
Fra : m.grewy

Dato : 18-08-02 20:37

Så kommer det sidste indlæg om fredag-lørdag fra min side.
Tilmelding skal ske senest torsdag medhensyn af indkøb til mad.
Vi starter grillen kl 18
Tilmelding skal ske enten pr. E-mail eller herinde.

Her er dem der er meldt til.

Morten Dahl
Eddy Folder
Jørgen Winther
Anders Thorup
Tony Lorentzen
Dan Dethlefsen
Jes Vestervang

Og selvfølgelig :)
Armand
Jakob Pedersen
Michael Grewy

Så Jes ja det bliver skam til noget

Michael

Fra : Jørgen Winther

Dato : 18-08-02 21:23

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> Så kommer det sidste indlæg om fredag-lørdag fra min side.
> Tilmelding skal ske senest torsdag medhensyn af indkøb til mad.
> Vi starter grillen kl 18

For nu at spørge lidt dumt (men jeg er ikke klogere!), er det om fredagen,
vi griller?

--
Jørgen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 18-08-02 21:32

> For nu at spørge lidt dumt (men jeg er ikke klogere!), er det om fredagen,
> vi griller?

Ja, jeg sad også og kiggede den gamle tråd igennem for at finde ud af,
hvordan det hang sammen.
Kig her: news:aimodr$oon$1@news.cybercity.dk

Spisning og fest fredag aften, og fest igen lørdag aften for dem, der vil
med til Karolines om søndagen.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : m.grewy

Dato : 18-08-02 21:36

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> wrote in message

> For nu at spørge lidt dumt (men jeg er ikke klogere!), er det om fredagen,
> vi griller?
>
> --
Ja og sikkert også lørdag :)

Michael

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-08-02 22:21

> Ja og sikkert også lørdag :)

Hmm... det er lidt for løst hvis det kun måske bliver lørdag. Jeg har ikke
mulighed for at komme om fredagen da jeg skal til bryllupsreception lørdag
formiddag.

Hvis folk alligevel kører hjem om lørdagen så er det lidt spild at køre så
langt og betale 2 gange bro-afgift...

Snøft.

Tony

Fra : Jacob Pedersen

Dato : 18-08-02 23:01

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in

> Hmm... det er lidt for løst hvis det kun måske bliver lørdag.

Der er ikke noget måske, det er både fredag og lørdag.

--
Jacob Pedersen
http://www.mc-chaufforerne.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-08-02 10:01

"Jacob Pedersen" <jacob@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> "Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in

> Der er ikke noget måske, det er både fredag og lørdag.

Hvad med dem der kommer herfra gruppen - er I der også om lørdagen?

Hilsner,

Tony

Fra : Anders Thorup

Dato : 19-08-02 10:13

tjaaa,, jeg er ihvertfald

--
MVH
Anders Thorup

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-08-02 16:56

Tony Lorentzen wrote:

> Hvad med dem der kommer herfra gruppen - er I der også om lørdagen?

Jæhr
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jørgen Winther

Dato : 21-08-02 08:07

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message
> Hvad med dem der kommer herfra gruppen - er I der også om lørdagen?

Jeg bliver desværre nok nødt til at køre hjem i løbet af lørdagen.

--
Jørgen

Fra : Armand

Dato : 22-08-02 23:23

Tony Lorentzen <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en

> Hvad med dem der kommer herfra gruppen - er I der også om lørdagen?

Foreslag til lørdagsbeskæftigelse så flokken til Tony's befrielse
fortsat er samlet lørdag aften:
Besøg på Egeskov Slot (á ca: 90 km's kørsel (direkte) hver vej), hvor
der er samlet alskens italienske køretøjer (også på 4 hjul)!?

--
Armand.

Fra : Jørgen Winther

Dato : 23-08-02 07:16

> [...]
> Besøg på Egeskov Slot (á ca: 90 km's kørsel (direkte) hver vej), hvor
> der er samlet alskens italienske køretøjer (også på 4 hjul)!?

Det lyder da som en rigtig god idé! Så kan jeg jo fortsætte østover og hjem,
når vi har set det hele

Men hvad så med rundturen i Fredericia - dropper vi så dén?

--
Jørgen

Fra : Armand

Dato : 23-08-02 17:05

Jørgen Winther <jwi@condia.dk> skrev i en

> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> Men hvad så med rundturen i Fredericia - dropper vi så dén?

=> optakt til Karoline-mødet (= søndag)

Min weekend er desværre så ophængt at jeg ikke kan springe til med et
lignende tilbud for lørdagen, endsige deltage i en evt. slots-tur

--
Armand.
(der også kun pipper forbi sent fredag)

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 23-08-02 07:53

> [...]
> Besøg på Egeskov Slot (á ca: 90 km's kørsel (direkte) hver vej), hvor
> der er samlet alskens italienske køretøjer (også på 4 hjul)!?

NEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ.................................

Jeg vil så gerne på Bella Italia, men kan først være i Fredericia ved 17.00
tiden om lørdagen, nå man kan ikke nå alt !!!!!!!!!!!!!!

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-08-02 13:52

> [...]
> Besøg på Egeskov Slot (á ca: 90 km's kørsel (direkte) hver vej), hvor
> der er samlet alskens italienske køretøjer (også på 4 hjul)!?

Det er en smuk tanke og venligt af jer, men jeg har for et par dage siden
sendt en mail til Michael Grewy fordi jeg er nødt til at aflyse min tur over
til jer her i weekenden.

Jeg er i den uheldige/lykkelige situation at jeg har fået en hasteopgave ind
af døren her i midten af ugen. Da jeg er selvstændig er jeg desværre ikke så
priviligeret/rig at jeg kan takke nej til opgaver

Det betyder desværre at jeg må droppe planerne om at komme over og drikke
bajere med jer denne gang. Hvis jeg havde haft pengene til at sige nej, så
havde jeg gjort det. Suk.

Tony (må sidde indenfor hele weekenden)
XJ600S (må stå stille og være ked af at skulle gå glip af en tur over til MC
Chaufførerne)

Fra : m.grewy

Dato : 18-08-02 22:28

> [...]
> Vi starter grillen kl 18
> Tilmelding skal ske enten pr. E-mail eller herinde.

Jeg glemte lige Allan Bojesen

Michael

Fra : m.grewy

Dato : 18-08-02 22:37

Man må sige at det lover rigtig godt indtil videre.
Det er lige før at jeg tror det er første gang at vi har kunne samle så
mange på engang her fra :)

Michael

Fra : Niller

Dato : 19-08-02 17:49

> Man må sige at det lover rigtig godt indtil videre.
> Det er lige før at jeg tror det er første gang at vi har kunne samle så
> mange på engang her fra :)

Vil det så sige, at der ik kommer nogen på "Den blå ged" på søndag

"Smilende Suzi" skal til service og jeg får hende først igen lørdag
formiddag *snøft* :´-(

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F

Fra : m.grewy

Dato : 19-08-02 17:53

"Niller" <nielsras@privat.dk> wrote in message

> Vil det så sige, at der ik kommer nogen på "Den blå ged" på søndag

Jo det skal der jo nok, hvad det så er :)
Du kan jo også bare komme her i wekeenden :)
Og jeg regner med at vi kører til karoline på søndag :)

Michael

Fra : m.grewy

Dato : 19-08-02 09:10

Jeg glemte lige at sige at der er soveplads nok.
Der er både køjesenge og et bad.
I skal bare selv have en sovepose med.

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-08-02 16:58

m.grewy wrote:
> Michael Grewy

Nå, hende der med kjolen og hår på benene

> Så Jes ja det bliver skam til noget

Hurra
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - one-wheel-style

Fra : m.grewy

Dato : 19-08-02 17:07

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Nå, hende der med kjolen og hår på benene

HAHAHAHAHAHAHAHEHEHEHEHE :)

Michael