Øst USA
Fra : Martin Toulstrup

Dato : 18-08-02 19:55

Hej gruppe.!

Vi er en flok venner der er ved at planlægge en 4 ugers tur til det østlige
USA.
Vi havde planlagt at starte i New York, og fortsætte til Pennsylvania for
derefter at køre sydpå til Florida.
En autocamper var hvad vi havde i tankerne, men er det en smart ide?
Enhver form for input, forslag mv. bliver modtaget med glæde.

MVH Martin Toulstrup

www.florida-usa.dk
__________________________________________________________________ Martin
Toulstrup ICQ#: 84908510 Current ICQ status: + More ways to contact me i See
more about me:

Fra : Chevy Power

Dato : 19-08-02 07:19

"Martin Toulstrup" <toulstrup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> En autocamper var hvad vi havde i tankerne, men er det en smart ide?
> Enhver form for input, forslag mv. bliver modtaget med glæde.

Dawz :)

Nu hjalp du mig da jeg tog afsted til Florida, for første og ikke sidste,
gang i Februar i år.

Vi fandt ret hurtigt ud af det er smart med en Camper - specielt hvis man er
flere afsted på "Road Trip" - det sparer noget arbejde med at finde Moteller
og er også noget billigere i længden.
Der er en del rastepladser langs Interstate-nettet der har vagter om natten,
de er meget flinke og holder gerne øje med dig og din camper.

Vi skal ihvertfald have en camper næste gang vi tager afsted, men så har vi
nok også konerne med
--
Brian Sørup
Chevy Camaro 454 - 0-60mph /?,?sek. ¼mile ??,??sek / ???,??mph.

Fra : Christian Lyng

Dato : 19-08-02 14:46

> [...]
> Chevy Camaro 454 - 0-60mph /?,?sek. ¼mile ??,??sek / ???,??mph.
> Mazda 626 2,0 GLX - 0-60mph /10,3 sek. ¼mile ??,??sek / ??,??mph.

jeg tror det er smag og behag.

SVJV så er det vist ikke helt lovlig at holde på rest areas, ihverfald blev
dem jeg kender smidt ud af en rest area med autocamper!.

men der er både fordele og ulpemper, da man jo skal betale mere for en
Autocamper pr dag end feks en udlejningsbil, dertil kommer det beløb man
skal betale en RV-park pr dag..skal man ud og se noget så skal man lige
unhooke bilen og drøne afsted i sin camper..der er heller ikke lige RV
parker i downtown i byerne.

Jeg har alle de gange jeg har været i USA brugt almindelig bil og fundet
hoteller med kupon guides (www.exitinfo.com www.exitguide.com) men som sagt
det er en smags sag. en kollega har købt en spritny autocamper der står
derovre,-han sværger til det!., og mener ikke det er et problem at rulle
rundt med en kæmpekasse hvergang man skal et eller andet sted.

prismæssigt kunne det overhoved ikke betale sig for mig (to personer) at
leje en autcamper, da moteller kan fås for ca $40-50 pr nat (1-4 personer)
og vi så lejede den mindste bil!.

Jeg har også haft mit telt med og det var en succes at man nogle nætter
(primært nationalparker) kunne bo i dem i flere dage og opleve det hele!!,
det er ret billigt at bo i telt og campingpladserne var helt OK!.

Chr.