Den nye CBR600....
Fra : Michael K. S.

Dato : 18-08-02 19:43

Er snart på trapperne,og bliver måske ikke denne gang en "all things
to all men" cykel :

http://www.motorcyclenews.com/home?sectionID=0&navID=504

-M

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 18-08-02 22:20

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse
> Er snart på trapperne,og bliver måske ikke denne gang en "all things
> to all men" cykel :
>
> http://www.motorcyclenews.com/home?sectionID=0&navID=504
>
> -M

Hmm synd at sige den er køn... Hvorfor skal de være så ekstreme total ræs...
Jeg savner sku en honda ala thundercat, bandit, zzr600...?? jeg syns nemlig
at have hørt at de droppede cbr600f, til fordel for sportmodellen????

Brian W.
" som ikke helt forstår udviklingen idag???"

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 18-08-02 22:52

> [...]
nemlig
> at have hørt at de droppede cbr600f, til fordel for sportmodellen????

Eh, uden at være verdensmester, så mener jeg at CBR er hondas racer serie
(måske ikke så meget 1100'eren, men 600'eren i hvertfald), og hvis man vil
have mere touring så hedder det NTV eller vfr og hvis det skal være i
retning af skruzuki bandit, er der hornet modellerne.

Men den ser da lækker nok ud, den nye cbr600'er.

Mvh
Kristoffer

Fra : Rune Soegaard Larsen

Dato : 20-08-02 17:37

Brian Wendelbo wrote:

> Hmm synd at sige den er køn... Hvorfor skal de være så ekstreme total
> ræs...

Ræs? De har da netop bevæget racerne (GP maskinerne) væk fra det ekstreme og
over mod de gadevenlige 4T'ere.

Det jeg ikke forstår, er hvorfor det lige er 600'eren der skal ligne
GP-dieslen, og ikke 900'eren. Den må da være tættere på, eller hva'.

Anyway, jeg gider ikke ha sådan en honda, så jeg lar bare vær med at købe
den

/Rune

Fra : Bo Thomsen

Dato : 19-08-02 19:51

> http://www.motorcyclenews.com/home?sectionID=0&navID=504
>
> -M

øv øv
jeg bemærkede at der på samme side er en suzi1kilo til salg for
7500£
jeg flytter nok sidst på ugen til england
bo thomsen