JComboBox i JTable
Fra : Søren Møller Mogense~

Dato : 18-08-02 18:43

Hej gruppe,

Hvordan kan man i en JTable celle få en JComboBox ind.
Jeg vil gerne ha' at man kan vælge mellem nogle værdier, i stedet for at
indtaste værdierne.

Mvh.
Søren

Fra : Daniel Jacobsen

Dato : 19-08-02 04:09

Hej

> Hvordan kan man i en JTable celle få en JComboBox ind.
> Jeg vil gerne ha' at man kan vælge mellem nogle værdier, i stedet for at
> indtaste værdierne.

Se her:
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/uiswing/components/table.html

sportColumn.setCellEditor(new DefaultCellEditor(comboBox));

Mvh. Daniel J.

Fra : Søren Møller Mogense~

Dato : 19-08-02 18:44

Tak for svaret....det var perfekt!