Bærbar batteri
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 18-08-02 17:42

Hej

Min bærbar har jeg ikke i lang tid brugt.
Nu siger min computer, at den ikke kan finde et batteri.

Kan man gøre noget ved dette?

Mvh
Jesper

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-08-02 19:54

Jesper Rasmussen <nej@til.spam> wrote:

> Min bærbar har jeg ikke i lang tid brugt.
> Nu siger min computer, at den ikke kan finde et batteri.

Og den kan slet ikke huske, hvor den har lagt det sidst?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 18-08-02 19:59

Jesper Rasmussen skrev:

> Min bærbar har jeg ikke i lang tid brugt.
> Nu siger min computer, at den ikke kan finde et batteri.

Jeg har af og til samme problem med min PowerBook G3. Det er tilsyneladende
kontakten mellem batteri og "holder", der er problemet. Jeg plejer at tage
batteriet ud og sætte det i igen - så virker den (lidt) igen.

Det værste er, når man sidder og laver noget, og den så pludselig går i
sort. Det sker selvfølgelig altid, når man er ved at forsøge at imponere en
eller anden, eller når man i længere tid ikke har arkiveret ...

--
Mvh.
Jesper Juellund Jensen

Fra : JunkMailBoks

Dato : 18-08-02 21:00

Hej Jesper

Hvad for en bærbar har du, er det tilfældigvis ældre pb fra 500 serien?

Mads

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 18-08-02 21:30

JunkMailBoks" <Compaqmaster@hotmail.com> wrote in message
> Hej Jesper
>
> Hvad for en bærbar har du, er det tilfældigvis ældre pb fra 500 serien?

Det er en WallStreet G3.

Mvh
Jesper

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-08-02 21:44

In article <mtT79.88$9H1.2120@news.get2net.dk>,
"Jesper Rasmussen" <nej@til.spam> wrote:

> Det er en WallStreet G3.

Der er et battery utlilty, der muligvis (med lidt hiv og sving, samt en
bøn) kan hjælpe dig, men oftest betyder det en udskrivning til et nyt
batteri.

Fra : Ben Knudsen

Dato : 19-08-02 10:00

nej@til.spam writes:
>Kan man gøre noget ved dette?

Kontaktspray (fås i elektronikbutikker) på batteriets kontaktflader?

Mvh Ben