Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamerataske til Canon EOS D30
Fra : SMS

Dato : 18-08-02 15:55

Hej alle sammen.
Jeg er den lykkelige ejer af et Conon EOS D30 men jeg har ikke en lille
taske kun en stor en til diverse udstyr.
Jeg kunne godt tænke mig en meget lille taske hvor kun kamera og det påsatte
optik kan være i.
Erder en som ved hvor man kan få sådan en taske, laver Canon en ?
Der skal kun være plads til Kamera + Optik (28 - 135 mm).
På forhånd tak.

Venlig hilsen SMS.

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 18-08-02 16:39

Canon laver en lille lærredstaske, hvor der er plads til kamera m/optik +
ekstra objektiv eller lidt smådele. Prisen er 148 eller 198 kr. Jeg har set
den hos flere fotohandlere, og har selv en. Meget praktisk hvis man ikke
gider slæbe alt sit udstyr med.

Hilsen Hans.

Fra : Morten Rosenmeier

Dato : 18-08-02 17:35

Prøv evt. en "toploader"-taske. Lowepro laver bl.a. nogle, se
http://www.lowepro.com/pages/byStyle/toploads.htm.

Den model, der hedder "S&F Toploader 65 AW", passer til EOS D30 med
28-135-objektiv.

Vh.

M.R.