Jeg har lavet en ny side.
Fra : Manuel Ojeda

Dato : 18-02-01 23:02

Hejsa folkens.

Jeg har lavet en lille side, men nogle gratis billeder på, se på og fortæl
om I kan lide den : http://www.porn-host.com/amateur/fancy/

I må meget undskylde hvis dette er det forkerte sted at skrive dette, men
hvis det er det. Hvor skal jeg så skrive sådan en post???

Fra : Tomas O.

Dato : 18-02-01 23:34

"Manuel Ojeda" <Manuel@eidolon.dk> skrev i en meddelelse news:7DXj6.5138$2w6.66048@twister.sunsite.dk...
SNIP

> I må meget undskylde hvis dette er det forkerte sted at skrive
> dette, men hvis det er det. Hvor skal jeg så skrive sådan
> en post???

I news:dk.opslag.internet eller lave det til en del af din
signatur. Signaturen må være på 4 linjer á 72 tegn og spillet i
den er helt frit!

Links i denne gruppe er ildeset uden at de er en del af en debat
om sex og samliv.

Hilsen
Tomas O.
FUT dk.admin.netikette