Svejsning i nærheden af stator'en ???
Fra : Moller

Dato : 18-08-02 14:09

Heysa alle,
Så er det kedelige sket... MZ'en fik en katastrofal skade omkring
tændings enheden... det vil sige sensoren er smadret godt og grundigt.. Ikke
brændt af, men Rotoren har ramt den, og derved er den flækket midt over :(
æv æv...

Nå, men i samme dur er selve sensor holderen revet af
Stator/holdepladen... og den vil jeg jo gerne ha sat på igen, detsvære har
den været nittet i, så der skal laves noget som kan erstatte dette, og så
tænkte jeg på at svejse den fast, ville være det mest optimale... men hvad
så med stator delen, skal jeg pille den af pladen inden ??? eller tager den
ikke skade af at der svejses tæt på den ???? eller skal jeg se efter om
nogen 3-4mm bolte kan klare opgaven i stedet med en ekstra stærk locktite
???

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Som håber spændt på at MZ-B kan nå at sende en nye sensor inden bakken
lukker :) så jeg kan komme med :)