Omstillingsanlæg
Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 18-08-02 09:31

Hej :)

Jeg står og skal have fat i et mindre omstillingsanlæg med 2 bylinier og ca.
5 lokallinier. Jeg har kigget lidt på Menuet 206 fra TeleDanmark
(http://www.teledanmark.dk/html/erhverv/produkter/630/index.html), men hører
gerne hvis der er nogen som har gode/dårlige erfaringer med den og andre.

På forhånd tak.

Kurt Moskjær Andersen

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 18-08-02 10:14

On Sun, 18 Aug 2002 10:30:32 +0200, "Kurt Moskjær Andersen"
<kurt@FJERNDETTEmoskjaer-andersen.dk> wrote:

> [...]
>gerne hvis der er nogen som har gode/dårlige erfaringer med den og andre.
Du skulle nu overveje et ISDN omstillingsanlæg med eks. 4/8 AB porte,
det er billigere i abn. (Du betaler for 1,7 linje og får 2) og kan
også have flere funktioner.
Jeg har selv en AVM Fritz!X PC med 4 AB porte, det virker. Man har så
også Fax/Internet/Analog Modem, altsammen i den samme boks, man kan
vælge ikke at benytte de funktioner man ikke har brug for.
/Hans

Fra : Lars Hult

Dato : 19-08-02 17:47

> [...]
> også Fax/Internet/Analog Modem, altsammen i den samme boks, man kan
> vælge ikke at benytte de funktioner man ikke har brug for.

Hvad er priserne, på sådan noget.
Jeg spørger da jeg er ved at starte firma op og til at starte med kører jeg
bare med en ISDN forbindelse med alm. telefoner tilstuttet,
men det er jo rart at være forberedt.

hilsen Lars

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 19-08-02 20:27

On Mon, 19 Aug 2002 18:47:21 +0200, "Lars Hult" <hult@image.dk> wrote:

>Hvad er priserne, på sådan noget.
Prisen kender jeg ikke, men Fritz!X PC er set fra 900 til 2000 Kr.
Prøv importøren http://www.vmc.dk/
/Hans

Fra : Sørensen

Dato : 18-08-02 17:59

"Kurt Moskjær Andersen" <kurt@FJERNDETTEmoskjaer-andersen.dk> skrev i en
meddelelse news:ajnlv7$gos$1@sunsite.dk...
> [...]
hører
> gerne hvis der er nogen som har gode/dårlige erfaringer med den og andre.

Kig evt. lidt på http://www.v-data.dk/omstilli.htm

vh.
Sørensen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-08-02 23:36

Det er ganske udemærket og dækker de basale behov. Du kan i øvrigt få dem
til at par tusinde i Den Blå Avis (www.dba.dk)

Mvh
Thomas

Fra : Henning

Dato : 20-08-02 06:00

Hej.

Du skal lige være opmærksom på at hele Menuet serien er udgået eller udgår
indenfor den næste måned

Hilsen
Henning

Fra : Hartmann

Dato : 21-08-02 10:54

Hej Kurt

Køb et ISDN omstillingsanlæg, det koster faktisk det samme og du kan
sagtens bruge almindelige analoge tlf på de fleste typer. Selvfølgelig
uden alle funktioner.
Ud over at være fremtidssikret kan du så få direkte indvalg,
nummervisning, og meget mere med et ISDN anlæg.

Jan

http://www.kandu.dk/

Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 21-08-02 13:01

> [...]
> uden alle funktioner.
> Ud over at være fremtidssikret kan du så få direkte indvalg,
> nummervisning, og meget mere med et ISDN anlæg.

Mange tak for rådene - også omkring at Menuet-serien udgår. Jeg vil se mig
om efter et ISDN-baseret omstillingsanlæg.

Kurt Moskjær Andersen

Fra : Jesper Raabjerg Lars~

Dato : 03-09-02 21:48

"Kurt Moskjær Andersen" <kurt@FJERNDETTEmoskjaer-andersen.dk> skrev i en
meddelelse news:ajvvde$ap1$1@sunsite.dk...

> Mange tak for rådene - også omkring at Menuet-serien udgår. Jeg vil se mig
> om efter et ISDN-baseret omstillingsanlæg.

> [...]

Kik på www.tempotelecom.dk de har nogle gode produkter.

Jesper Raabjerg Larsen

Fra : Jesper Raabjerg Lars~

Dato : 03-09-02 22:01

> [...]
hører
> gerne hvis der er nogen som har gode/dårlige erfaringer med den og andre.

Jeg har en menuet 206 du kan købe for 1000,- kr

Jesper