Lord of Destruction
Fra : Kristian

Dato : 17-08-02 21:47

Hvordan får jeg lettest fat i stone of jordan har ikke fundet en eneste med
assi.

er i nightmare næsten i hell level 56

Fra : Devast8or

Dato : 17-08-02 21:57

Det skal du ikke være ked af, jeg har heller ikke fundet en eneste endnu.
Jeg har spillet siden spillet blev udgivet (jeg har så godt ikke spillet de
sidste par måneder men det gør nok ikke den store forskel).

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Gizmoduck

Dato : 17-08-02 22:13

On Sat, 17 Aug 2002 22:47:16 +0200, "Kristian"
<falk-petersen@REMOVETHISadslhome.dk> wrote:

>Hvordan får jeg lettest fat i stone of jordan har ikke fundet en eneste med
>assi.
>
>er i nightmare næsten i hell level 56

den eneste grund til der er så mange, er at i gamle dage kunne man
gamble dem(det kan du i princippet stadig, det er bare meget svært) og
sikkerheden var dårlig, så folk brugte et program til at finde nærmest
ubegrænsede mængder af denne ring, i dag er der så en flok idioter der
duper alt de får fingre i, så nu er der endnu flere...

en soj er faktisk mere sjælden end windforce, du finder i snit 3
windforces for 2 sojs(proven fact. check www.theamazonbasin.com for
beviser)

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : J.Dredd

Dato : 18-08-02 03:31

"Gizmoduck" <Gizmoand@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> duper alt de får fingre i, så nu er der endnu flere...
>
> en soj er faktisk mere sjælden end windforce, du finder i snit 3

Var der ikke snak om at slette alle de dupede jordans fra Bnet??

Jeg ved så ikke hvordan dette skulle foregå, men hvis din statestik holder
vand er det jo sygt at en windforce koster 40+ jordans.

---

Fra : Gizmoduck

Dato : 19-08-02 12:50

On Sun, 18 Aug 2002 04:31:18 +0200, "J.Dredd" <thode@pc.dk> wrote:

>Var der ikke snak om at slette alle de dupede jordans fra Bnet??
>
>Jeg ved så ikke hvordan dette skulle foregå, men hvis din statestik holder
>vand er det jo sygt at en windforce koster 40+ jordans.

jo...snak...

det team der arbejder på d2 patchen er samme team der arbejder på
Warcraft 3, så kan du jo selv gætte dig til hvornår der sker noget med
d2 :/

den er skam god nok, statistisk set er sojs mere sjældne end
windforces, men en windforce "sux" jo også hvis du spørger en
tilfældig b.net bruger, b.net er jo snart bare endnu en omgang open,
med dupes og hacks etc. (det er derfor jeg næsten ikke spiller mere,
kun med min guild)

Fra : Herbs76

Dato : 18-08-02 14:54

Hejsa

Jeg ville nok anbefale at handle dig til den .. der er rigtigt mange af dem
omkring nu om dage, så den er ikke så meget værd .. Jeg fik en ved at samle
40 chipped gems (som folk jo bruger til at lave cube-opskrift med) .. det er
1 soj værd .. og prisen er rimeligt fast hvad det angår .. at samle chipped
er så en anden sag .. det er et spørgsmål om held .. jeg fandt en rimelig
sikker fidus .. meeeen .. den tror jeg at jeg holder for mig selv ;) ..

... men mit hoved-råd er at handle dig frem til den ..

Fra : Devast8or

Dato : 18-08-02 18:19

At finde chipped gems er nu ikke så svært. Det er bare at kværne igennem de
første områder af act I på normal difficulty med en Sorceress med TS og FO,
eller noget i den stil.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Beckman

Dato : 19-08-02 13:03

On Sat, 17 Aug 2002 22:47:16 +0200, "Kristian"
<falk-petersen@REMOVETHISadslhome.dk> wrote:

>er i nightmare næsten i hell level 56

Det er et ret dårligt spil, synes jeg.
Jeg er skuffet. Alt den hype, og så er det så kedeligt

Fra : Gizmoduck

Dato : 19-08-02 19:48

On Mon, 19 Aug 2002 14:03:03 +0200, Beckman <awayfrom@it.dk> wrote:

>Det er et ret dårligt spil, synes jeg.
>Jeg er skuffet. Alt den hype, og så er det så kedeligt

tjae, i dag er det nok ikke så fantastisk mere, men dengang det udkom
var det ret fedt