Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"www.kamerapriser.dk"
Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 17-08-02 20:01

Hej

Findes der en internet side med priser på kameraer fra forskellige
forhandlere, a la www.edbpriser.dk eller www.dvdpriser.dk?

--
/Lars
Fjern "FJERNDETTE" fra min mail adresse ved svar.

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-02 21:03

> Findes der en internet side med priser på kameraer fra forskellige
> forhandlere, a la www.edbpriser.dk eller www.dvdpriser.dk?

EDBpriser gør det faktisk ganske godt selv, såeee...

http://www.edbpriser.dk/hardware/digitalkamera.asp

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 17-08-02 21:04

"Jesper Pedersen" <none> wrote in message

> EDBpriser gør det faktisk ganske godt selv, såeee...
>
> http://www.edbpriser.dk/hardware/digitalkamera.asp

Det gør de da også....
Jeg var vist så fokuseret på "kamera" at jeg sprang d'et over.

Fra : Bjarne_H

Dato : 21-08-02 09:42

"Lars Hedegaard Pedersen" skrev d. 17-08-02 21:04 dette indlæg :
> "Jesper Pedersen" <none> wrote in message

Se også: http://dk.kelkoo.com/b2b/msn/category.jsp?catId=124901 og

http://dk.pricerunner.com/ProductList.jsp?category=29

samt onlineaktion:
http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/DA/QXL/CT/2467/