Grafikkort med god billedkvalitet og god t~
Fra : Michael M Nielsen

Dato : 17-08-02 18:09

Hej

Jeg har en XP1600+ som jeg skal have nyt graffikkort til.

Jeg vil have et meget en meget høj billed kvalitet og en tv-out der giver et
rigtigt godt billed. Jeg spiller ingen spil, bortset fra CM3, så hastigheden
er ikke vigtigt. Det skal bare kunne køre 1172-1024 i mindst 70hz

Hvad vil I anbefale? Jeg regner ikke med at skulle spendere over 1000 kroner
og har ikke noget imod at købe et brugt, hvis det er den bedste løsning

Mvh
Michael

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 17-08-02 20:56

Michael M Nielsen skriver:

> [...]
> og har ikke noget imod at købe et brugt, hvis det er den bedste løsning

Hvor meget koster et G400 kort eller ligende, i dag?

Det er kun nogenlunde til 3Dspil, men har fin TV og gode driver.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-08-02 14:25

"Peter Ole Kvint" <haabet@danbbs.dk> skrev:
> Hvor meget koster et G400 kort eller ligende, i dag?

Brugt ca. 500kr.
Jeg tror ikke de sælges som nye mere.

Mvh.
Mikael

Fra : Jimmy Lerche

Dato : 17-08-02 23:03

"Michael M Nielsen" <auri@business.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kroner
> og har ikke noget imod at købe et brugt, hvis det er den bedste løsning

Hej Michael

Prøv et All In Wounder fra ATI.

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364587971

Mvh

Jimmy

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-08-02 23:53

> Prøv et All In Wounder fra ATI.
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364587971

Ja, jeg har prøvet at købe sådan et, og har også bestilt et andet kort igen.
Jeg har haft fat i 3 All-In-Wonder kort fra ATI (128, 128 Pro, Radeon) og de
har alle været enormt ringe mht. billedkvalitet. Jeg ved ikke om det er
tuneren, der forårsager det, men dårligt er det ihvertfald.

Han må meget gerne købe mit, selv om jeg ikke vil anbefale det, for
billedkvaliteten er simpelthen for ringe til at jeg gider at se på det. Jeg
har bestilt et Radeon 8500 (ikke All-In-Wonder), og så finder jeg ud af,
hvor godt det er.

ATIs normale grafikkort har indtil videre været udmærkede hvad angår
billedkvalitet, også på TV-out, så dem kan jeg godt anbefale. Før mit
All-In-Wonder havde jeg et Rage Fury, og der var billedkvaliteten god både
på monitor og tv-udgang.

signing off.. Martin Sørensen