Imac 266 død?
Fra : LaMa

Dato : 17-08-02 14:15

Hej gruppe

Min iMac 266 har i deb sidste gives nogle ildevarslende glimt på skærmen og
små udfald. I går gav den et større glimt, gik i sort og faldt død om. Ikke
til at genoplive.
Spørgsmålet er, om mac'en skal begraves, eller om der er mulighed for en
mirakel-genoplivning. Og hvad mon den døde af?

Lasse Benjaminsen
Silkeborg

Fra : Lars Myrup Lassen

Dato : 17-08-02 15:14

LaMa wrote:
> [...]
> Spørgsmålet er, om mac'en skal begraves, eller om der er mulighed for en
> mirakel-genoplivning. Og hvad mon den døde af?

Jeg kondolerer

Min iMac 266 døde på samme måde for halvanden måned siden. Hvis den
overhovedet ikke reagerer når du trykker på tænd/start knappen, så er
det formodentligt strømforsyningen, der er afgået ved døden.

Jeg sender den ind til Officeline, når min usle sold går ind på
bankbogen omkring den første - så regner jeg med at få en pris på
genoplivning inden jeg tager stilling til om en reperation kan betale
sig. Mere erfarne hoveder her, har anslået prisen til ca. 1.500 kroner.

Når jeg ved mere, så skal jeg nok give besked.

Lars Myrup Lassen

Fra : LaMa

Dato : 17-08-02 20:33

d. 17/08/02 16:14 skrev Lars Myrup Lassen på lars_myruplassen@ERAZEmac.com i
artiklen 3D5E5A3F.9000304@ERAZEmac.com:

> [...]
> sig. Mere erfarne hoveder her, har anslået prisen til ca. 1.500 kroner.
>
> Når jeg ved mere, så skal jeg nok give besked.

- tak, så udskyder jeg begravelsen /Lasse