Billig Advokat
Fra : Hardy Hansen

Dato : 17-08-02 14:04

Jeg har fået et dyrt problem som jeg ikke mener jeg skal betale for.
Jeg har prøvet retshjælpen, men jeg tjener over 217.000.
Jeg har også set på www.ret-raad.dk, hvor jeg kan stille få gratis råd inden
5 arbejdsdage, men jeg skal bruge et råd mandag morgen.

Har i nogen ider til hvor jeg kan få et hurtigt telefon/email råd på mandag

Hvad koster en advokat en rigtig advokat, og er de nogen der er gratis.

Mvh
Hardy Hansen

Fra : MAndersen

Dato : 17-08-02 14:38

> [...]
mandag

> Hvad koster en advokat en rigtig advokat, og er de nogen der er gratis.

Hvis det skal være inden mandag morgen tror jeg ikke du finder en billig.
Prøv at stille dit problem op her i forum det giver næsten altid meget
seriøse svar.

MAndersen

Fra : Hardy Hansen

Dato : 17-08-02 14:58

"MAndersen" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det skal være inden mandag morgen tror jeg ikke du finder en billig.
> Prøv at stille dit problem op her i forum det giver næsten altid meget
> seriøse svar.

Jeg vil af flere grunde ikke opstille mit problem her i ng.
Men hvis en af jer tror i kan give et seriøst svar vil jeg meget gerne maile
jer privat.

Problemet er at min bil er på værksted, de har hele tiden sagt det er på
garantien, men nu er det ikke længere.
Regningen er meget stor, jeg ved ikke helt hvor jeg står, da der er flere
ting der spiller ind, end det jeg har skrevet her.
Ud fra denne korte beskrivelse kan i ikke svare, så hvis der er en der vil
maile privat ville det være meget lækkert.
Og svaret kan jeg godt poste når sagen er overstået hvis nogen ønsker det.

Mvh
Hardy Hansen
PS. i må meget gerne stadig komme med forslag til advokater, eller en ca
pris.

Fra : MAndersen

Dato : 17-08-02 15:26

> [...]
>
> Mvh
> Hardy Hansen
> PS. i må meget gerne stadig komme med forslag til advokater, eller en ca

FDM er jo oplagt, og hvis du ikke er medlem, vil jeg nok alligevel ringe
mandag morgen, og høre til din situation. FDM er det bedste bud. Jeg
har selv før brugt dem, og det er meget professionel hjælp jeg har
fået.

mvh
MAndersen