SIEMENS M50
Fra : Stoffer

Dato : 17-08-02 12:10

Hej.
Er der nogen som er bekendt med den nye M50 som efter sigende lige er kommet
i butikkerne. ( godt/skidt )
Overvejer kraftigt at købe den, men har kun haft Nokia telefoner og kender
derfor intet til Siemens.
Nogen som evt. ved hvornår Ericsson's T200 kommer og til hvilken pris.
Bør man måske vente på den.

--
M.V.H
Thomas

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 17-08-02 15:15

"Stoffer" <horsens@danmark.dk> wrote in message
> [...]
> derfor intet til Siemens.
> Nogen som evt. ved hvornår Ericsson's T200 kommer og til hvilken pris.

Jeg tror jeg ville ventet til C55 kommer i september. Den har mer å by på
enn M50, og den vil ikke bli så mye dyrere.

Dessuten virker tastaturet på C55 å være lettere og mer behagelig å betjene
enn på C50.

T200 har mange finesser, og ser ut til å være en bra telefon. Den er også
verdt en titt. Men den har ikke utskiftbart deksel eller java (dersom det
betyr noe).

Det den også ser ut til å mangle, er justerbar skriftstørrelse i displayet,
slik mange andre nyere Ericssonmodeller har. Det så i allfall sånn ut på
demomodellen på Sonyericssons hjemmeside. www.sonyericsson.com Ta en kikk
innom der. Dersom man bruker minste tegnstørrelse, får man ganske mye tekst
med på skjermen. På telefoner som T39 og R600 hjelper dette mye. For ikke å
snakke om den store skjermen til T65.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Gonz

Dato : 18-08-02 21:57

On Sat, 17 Aug 2002 13:09:32 +0200, "Stoffer" <horsens@danmark.dk>
wrote:

> [...]
>derfor intet til Siemens.
>Nogen som evt. ved hvornår Ericsson's T200 kommer og til hvilken pris.

Jeg har haft min i en uge nu og den er da meget fed!

Dog er der et par ting der ikke helt spiller, fx. er der ingen
lommeregner.... den savner jeg sku' !!
Og tasteturet er ikke i top, knapperne skal trykkes forholdsvist hårdt
ned.
Displayet er heller ikke vokset siden C35 tiden men der er da kommet
poplys i(blå) displayet og orange/gul i tasteturet(forøvrigt alt for
svagt).