Q: Hvor kan man købe det?
Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 17-08-02 12:07

Hej Gruppe!
Jeg er netop blevet færdig med min nye terrasse. Men nu har kæresten fundet
ud af at hun vil have lys derude. Hun så for nogle måneder siden i et
byggemarkedkatalog at man kan få et net på 3X3m. men en masse små elektriske
"juletræslys" Det er beregnet til at sætte inden i en markedsparasol.
Problemet er at ingen af os kan huske hvilken butik det var i.
Er der nogen herinde der har set/købt dette produkt? og hvilken
byggemarkskæde var det i?
For at begrænse mulighederne *lidt* kan jeg oplyse at vi får kataloger fra:
Silvan, Bauhaus, Bygma, Byggekram, Jem og Fix, Harald Nyborg, Råd & Råd og
Dendek (Ja, der er mange her i "mit" område)
Håber i kan hjælpe...

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 18-08-02 00:06

Jeg har sådan et net- Det er købt i Bauhaus op til jul og er beregnet til at
"kaste" over et juletræ! Problemet er jo nok, at det er en jule ting, og det
er jo ikke ligefrem nu, at disse varer er på hylderne.

Thorleif.

Fra : René Jørgensen

Dato : 18-08-02 16:16

Jeg mener at du kan købe det i en Lysmesterbutik

Hilsen

René

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 19-08-02 01:03

Gitte & Thorleif <mejsen@post6.tele.dk> skrev i en
> [...]
det
> er jo ikke ligefrem nu, at disse varer er på hylderne.

Nej, han bliver nok nødt til at vente et par måneder, så går
buisnissverdenen ind i julehalvåret.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen