Der var en gang 2
Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 18-02-01 21:41

En lille mu ko
så kom der en fra Byen - med sine store penis mand
og bollede med store Buh ko
og de blev så glade for hianden
men de måtte ikke blive gift i kirken fordi præsten var en reaktionær
ståder men så måtte de g´å på komunen hvor de blev af borgmesteren
viet - men de kunne ingen børn få - så de adoptere m¨å -
5 små kalve det blev og før manden fra byen det viste - var han nu fra
landet og med sin mu ko de gik ud på marken derres i det fri
de bolled og bollede i mens de små kalved bare groede og blev større
men så måtte kalvene ikke få syge sikrings bevis fordi staten var så
fordomsfuld og manden fra byen blev så ked af det ...
da de store kalve måtte flytte til provinsen...
fordi månen har arldirg eksisteret
det er venstreointeret propoganda :)
MvH
Bo

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 18-02-01 21:49

   Bo for fanden! Det her er da støj
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Chokmah

Dato : 18-02-01 21:58

"Trine Stubbe Teglbjaerg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
Hi Trine
> Bo for fanden! Det her er da støj
nej da det er en kærlighedes novelle om kærligheden & seksualiteten i mellem
en mand & en ko :)
og den problematik det afligevel udløser :)
men den ender da godt !!! Borset far at kalvene ikke kan bo i city men må
nøjes med amager eller rødover så .... når de det næsten :)
MvH
Bo

Fra : Nitsen

Dato : 18-02-01 22:04

"Chokmah" <chokmah999@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> men den ender da godt !!! Borset far at kalvene ikke kan bo i city men må
> nøjes med amager eller rødover så .... når de det næsten :)

Tjah, måske Bo, men samtidig lugter det af at du gør nar af Jespers indlæg.
Hvis det er tilfældet, så synes jeg du er offtopic.

Jeg vil give Trine ret, jeg synes også du støjer her.

Follow up to news:dk.admin.netikette

Kh
Nitsen