Automatisk opdatering af tid på 6510...
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 17-08-02 10:49

Hej!
Er der nogen, der har problemer med ovenstående på Nokia 6510??
Har sat funktionen til "Til", så den selv skulle opdatere tiden automatisk.
Har været i både England og Grækenland i løbet af sommeren, men telefonen
har ikke opdateret tiden automatisk - heller ikke når jeg er vendt hjem til
DK.
Nogen der har oplevet lignende problemer?
Har firmware 4.06 (18-06-02).

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 17-08-02 14:30

> Har været i både England og Grækenland i løbet af sommeren, men telefonen
> har ikke opdateret tiden automatisk - heller ikke når jeg er vendt hjem

Hverken danske, eller nogen af de udenlandske udbydere som du har afprøvet
supporter denne funktion i deres netværk.

Fra : Jochke

Dato : 17-08-02 20:56

"Simon Jørgensen" <mob51641@orangenet.dk> wrote in message
> Hverken danske, eller nogen af de udenlandske udbydere som du har afprøvet
> supporter denne funktion i deres netværk.

Hvor fedt er det så at have den funktion... :( Sys nok at den heller ikke
virkede på min 7650.

/Jochke