Agent & signatur
Fra : propellen

Dato : 29-12-00 00:34

Er lige startet på at bruge Agent. OE var så´n set udemærket, men hvis
nu man kunne få noget der er bedre Agent er dog lidt svær at finde
ud af.
Men hvodden hulen får man signaturen til at stå rigtig? Altså ligesom
den kommer til at stå, når man bruger OE. Jeg regner da med, at det er
sådan en signatur skal se ud? Altså de efter de 2 streger (--) og
nedenunder så sig.
Når jeg poster med Agent er det f*cked up. Det ses sikkert i den her
post!
Takker for evt. svar.
***Propellen***

***>> http://www.propellen.net <<***

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 29-12-00 01:24

propellen <Propellen@propellen.dk> wrote:

> Når jeg poster med Agent er det f*cked up. Det ses sikkert i den her
> post!
> Takker for evt. svar.
> ***Propellen***
>
> ***>> http://www.propellen.net <<***

Du mangler linien "-- " øverst i din signatur, ellers ligner den da
noget du har skrevet med vilje.

Fra : CHRistian

Dato : 29-12-00 02:04

propellen <Propellen@propellen.dk> wrote:

>sådan en signatur skal se ud? Altså de efter de 2 streger (--) og

det "-- " [streg-streg-mellemrum], der er det korrekte.

Står fint her, eller...?

--
123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 12
Tilfældig-Signatur-prog-test,4: http://members.nbci.com/chrzzz/soft/s2f/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-12-00 07:26

propellen skrev:

>Men hvodden hulen får man signaturen til at stå rigtig?

Options - Posting Preferences - Signatures
Add <Dansk>

I feltet mærket "Text" skriver du din signatur, f.eks.:
   --
   ***>> http://www.propellen.net <<***

Derefter vælger du:
Group - Default Properties - Post

Ud for "Signature" sørger du for at der står "Dansk".

Sådan.

PS. Husk at de to streger skal efterfølges af et (usynligt)
mellemrum.

Bertel
--
http://lundhansen.dk/bertel/