Min kæreste har skedekrampe
Fra : Detective Mills

Dato : 17-08-02 09:43

Nogen erfaringer/gode råd?

Fra : Knold

Dato : 17-08-02 10:48

"Detective Mills" skrev i en meddelelse
news:033sluc68g357lp1ibhohmqkgr4hpp3frh@4ax.com...

Hej og velkommen u-kendte

> Nogen erfaringer/gode råd?

Først en slags svar på dit spørgsmål:

Jeg støtte på det en gang for mange år siden hos en pige
som var vildt forelsket i mig, men trods dette var det umuligt
at trænge ind i hende. Vi kunne intet gøre sammen, andet end
at lade være med at have egentligt samleje.

Nogle år efter vores korte rendevou snakkede jeg med hende.
Hun havde til sidst givet op, jeg var ikke den eneste hun ikke
kunne have samleje med, og havde snakket med sin læge.
Det havde så betydet dels at hun blev undersøgt for fysik
årsag og derefter fik henvisning til psykolog.
Det hjalp hende så meget at da vi mødtes tilfældigt var hun
gravid med sit første barn ).

Derfor er mit råd: din kæreste bør søge læge og bede dels om
en gynækologisk undersøgelse for at få afklaret om der er
en direkte fysik årsag, hvilket der forhåbentlig ikke er, og så
henvisning til psykolog via sygesikringen.

Med venlig hilsen
Knold

Fra : Knold

Dato : 17-08-02 10:50

"Detective Mills" skrev i en meddelelse

Hej ????

Ja jeg har et p.s. til dig. Har du et navn eller nick?
Det føles ret underligt at skrive en uden navn.

Med venlig hilsen
Knold