iPhoto
Fra : Rasmus Storm

Dato : 17-08-02 08:29

Hej

Jeg køre iPhoto på X. Jeg har min harddisk delt op i 3 partitioner. Mit
spørgsmål er nu, om jeg kan få iPhoto til at lægge kopi'er af mine
billeder i en mappe på en anden partition når jeg importere fra mit
kamera? Gerne sådan at hvis jeg laver en mappe i iPhoto somjeg importere
til, at så ligger de også i en mappe, af samme navn, på den anden
partition.

Tak

Rasmus
Odense

Fra : Jesper

Dato : 17-08-02 10:39

Rasmus Storm <rasmus@mac.com> wrote:

> [...]
> kamera? Gerne sådan at hvis jeg laver en mappe i iPhoto somjeg importere
> til, at så ligger de også i en mappe, af samme navn, på den anden

Flyt Pictures mappen til en anden partition vha et symlink
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-08-02 11:12

On Sat, 17 Aug 2002 11:38:52 +0200, Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Flyt Pictures mappen til en anden partition vha et symlink

Hvilket vel i bund og grund ikke resulterer i en kopi på en anden
partition, men blot flytter hele mappen til den anden partition. Eller
hvad?

Jeg ville foreslå noget AppleScript.

--
Jonas @ 55.75, 12.42 | Husk på, de fleste browsere ikke tolererer