Langsom ved "Gem Som"
Fra : Martin Lindemann Fre~

Dato : 17-08-02 08:14

Hej!

Ofiice 97 er installeret på en Win XP Pro maskine.

Problemet er, at når et eksisterende dokument/skabelon åbnes, og der
foretages "Gem Som" for at gemme som et nyt navn, så står Word med
"Disketten" nede i statuslinien i ca. 35 sekunder, men vælges der "Gem" så
sker det lige med det samme.

De andre WIN98 maskiner der sidder i samme miljø, har ikke problemet.

Hvad kan der være galt ?

Mvh. Martin

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 17-08-02 09:32

"Martin Lindemann Frederiksen" <martin_NOSPAM_@mlf.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Ofiice 97 er installeret på en Win XP Pro maskine.

Jeg har oplevet en del problemer med Office 97 på Win XP, hvis ikke SR1 og
SR2 til Office 97 var lagt på.

HTH
/Brian

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 17-08-02 22:52

"Brian R. Jensen" skriver:
Jeg har oplevet en del problemer med Office 97 på Win XP, hvis ikke SR1 og SR2
til Office 97 var lagt på. HTH/Brian

Da jeg også er interesseret i dette emne, må jeg så spørge:

Hvad er SR1 og SR2 ?

mvh JC

Fra : Henrik, a.k.a. DOS

Dato : 17-08-02 23:17

Hej JC

"Jørgen Carlsen" <jcarl@daks.dk> wrote in message

> [...]
SR2
> til Office 97 var lagt på. HTH/Brian

> Da jeg også er interesseret i dette emne, må jeg så spørge:

SR = Service Release, det samme som "opdateringspakke"
Henrik

Fra : Martin Lindemann Fre~

Dato : 18-08-02 07:40

> Jeg har oplevet en del problemer med Office 97 på Win XP, hvis ikke SR1 og
> SR2 til Office 97 var lagt på.

OK - det var også mit næste forsøg, det prøver jeg i morgen mandag.

Tak indtil videre

Mvh. Martin

Fra : Gevaldi

Dato : 18-08-02 13:58

Martin Lindemann Frederiksen skrev:

> OK - det var også mit næste forsøg, det prøver jeg i morgen mandag.

Ka' hentes her:
http://office.microsoft.com/Downloads/default.aspx

--
/Gevaldi (remove 369)