Suzuki Katana og begrænsninger
Fra : Søren Ladegaard

Dato : 17-08-02 00:02

Hvilke begrænsninger sidder der i en Suzuki Katana fra 2000-2002 ?

Jeg overvejer at købe en brugt. Er det en knallert der kan anbefales?

--

---
Best regards / Med venlig hilsen

Søren Ladegaard - Denmark
[ http://www.CommodoreBillboard.com ]

Fra : x

Dato : 17-08-02 10:27

Tjek denne link
gå ind under tuning
find Suzuki k..
--

"Søren Ladegaard" <soren_ladegaard@commodorebillboard.com> skrev i en
meddelelse news:pvf79.5103$ww6.660347@news010.worldonline.dk...

Fra : x

Dato : 17-08-02 10:27

http://45scooter.dk/index.htm
glemte linken her den

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 17-08-02 11:49

Kan det virkelig passe at der ikke sidder en skive i varioen?

Den må da tage vildt mange omdrejninger hvis man øger hastigheden til 80
km/t med samme gearing.

Fra : Thomas B

Dato : 17-08-02 13:16

"Søren Ladegaard" <soren_ladegaard@commodorebillboard.com> wrote in message
> Hvilke begrænsninger sidder der i en Suzuki Katana fra 2000-2002 ?
>
> Jeg overvejer at købe en brugt. Er det en knallert der kan anbefales?

Jeg havde en 1999. den var kun plumberet med en meget tynd skive i forrøret
næsten helt oppe ved cylinderen. Der var ca. 30min arbejde med afmontage af
udstødningen og fjerne plumben samt montage igen.
Jeg har hørt lidt om at de nye stadigvæk kun er plumberet i udstødningen.men
plumpen er flyttet længer ned hvor ved jeg ikke.

Jeg har kun godt at sige om Katana'en. har ikke haft nogle problemer. Men
jeg har hørt om problemer med krumptaben . Havde et link en gang har
desværre ikke linket mere. Men på den side blev der anbefalet at man kun
brugte fulsytetisk olie på grund af krumptaben. Min kørte på fuldsyntetisk
olie lige fra første dag. Det skal så siges at min den gammele katana (min
søster har overtaget den så den er i familien) har kørt 10000km. hvor de
9000 kørte km. har været med et 70ccm tun monteret. det er så en vandkølet
model (Katana LC).
Den køre den dag i dag uden problemer.

Jeg syntes så at udvalget af tun til katanaen ikke er så stort. Så hvis du
vil køre Meget stærkt. Skal du nok se lidt på Aprillia's program eller
yamaha. til dem findes de noget stører tun sæt.

mvh. Thomas