Anal Sex - Hvad gør vi? hjælp...
Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 16-08-02 21:50

Hej D.S.S.

Min kæreste og jeg vil meget gerne prøve analsex. Vi er begge to nysgerrige
for at prøve lidt nyt, og valget er nu kommet på Analsex. :)

Vi har leget lidt med at stikke en finger ind, og hun nyder det utroligt
meget, selvom hun i starten var lidt bange og vidste ikke hvordan det ville
føles.

Men der er jo langt fra en finger til rigtig anal sex!

Hun har selv 2 dildoer (19 cm. begge to)... Den ene er en super model som
hun kun bruger i fissen, og den anden er så viget til at bruge i røven. Ud
over det har hun en lille 12 cm. buttplug. Og det er den vi er nået til at
lege med...

Og så er mit spørgsmål til alle jer - Er det en god ide langsomt at øge
størrelsen henimod det rigtige anal sex - fx med at arbejde lidt med
buttpluggen, og så gå over til den større dildo, for til sidst at gøre det
rigtigt???

Andre gode råd omkring anal sex søges også meget gerne!!! Og det med
glidecreme - den er jeg helt med på! Rigelige mængder af den rigtige slags,
men andre råd modtages gerne!

Med Venlig Hilsen
Jonas

Fra : Knold

Dato : 16-08-02 22:57

"Jonas M. Nielsen" skrev i en meddelelse

Hej Jona og kæreste

Velkommen til

> [...]
ville
> føles.
>
> Men der er jo langt fra en finger til rigtig anal sex!

Det er fuldstændig rigtigt, men det tager også tid at lære, især når man
som jer er uden erfaring begge 2.

> [...]
> størrelsen henimod det rigtige anal sex - fx med at arbejde lidt med
> buttpluggen, og så gå over til den større dildo, for til sidst at gøre det

Jeg ville ikke bruge hjælpe midler de første mange gange, hvis jeg
var jer. Fingrene har følsomhed, det har en dildo ikke.
Ønsker din kæreste alligevel brug af dildo eller lignende på vejen
må egentligt analt samleje, for på den måde at forberede sig, så er
det efter min bedste overbevisning meget vigtigt at det er hende
selv og ikke dig der styrer, altså ha fat med sine hænder i dildoen.
Hun kan nemlig hele tiden mærke hvad der sker, det kan du ikke
gennem en dildo.

> Andre gode råd omkring anal sex søges også meget gerne!!! Og det med
> glidecreme - den er jeg helt med på! Rigelige mængder af den rigtige
slags,
> men andre råd modtages gerne!

Gvi tid, vær tålmodig, hellere for forsigtig end for hurtig og masende.

Jeg vil også anbefale jer at læse en artikkel om analsex på det websted
der hedder: www.mandezonen.dk
Under det menu punkt der hedder : Underbæltestedet ligger der en ret
informativ vejledning om netop analsex:
http://www.mandezonen.dk/test/article.php4?sid=22

Med venlig hilsen og good luck

Knold

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 17-08-02 09:34

"Knold" <knold_knold@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der hedder: www.mandezonen.dk
> Under det menu punkt der hedder : Underbæltestedet ligger der en ret

Tak for den super gode artikkel! :) Den var rigtig lærerig...

/Jonas

Fra : Knold

Dato : 17-08-02 10:35

"Jonas M. Nielsen" skrev i en meddelelse

Hej Jonas

> Tak for den super gode artikkel! :) Den var rigtig lærerig...

Godt nok at I kunne bruge den.
Den lider bare af en mangel, nemlig tips og tricks ang.
hygiegne f.eks.
Men har I spørgsmål så fyr bare løs

Der er mange andre end mig her blandt skribenterne
som kender knep til højnelse af nydelsen

Venlig Hilsen
Knold