Køb af Delphi 7
Fra : Per Jonasson

Dato : 16-08-02 21:49

Jeg overvejer om jeg skal købe den nye version af Delphi. Jeg har
licens til Delphi 3, men koder nu i den gratis version af Delphi 6.

Er der en der kunne svare mig på om man kan købe en upgrade på
internettet, (ikke noget danske sted). Der kan være meget at spare

Håber ikke jeg har skrevet i en forkert gruppe.

Per Jonasson

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 17-08-02 07:53

Hvis du anvender den gratis D6, kan du jo blot downloade den gratis D7,
når den bliver tilgængelig?

Hvis behovet derimod er en Pro udgave, har jeg før haft anvendt
qbssoftware, men da jeg checkede priserne i går, var Ravenholm faktisk
billigere, når man tog hensyn til porto m.m. Er det privat køb, kan
moms-forskellen dog gødt gøre qbssoftware billigst (de bor i UK).