StringBugger til String
Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-08-02 22:43

Hejsa!

Har i en hurtig metode til at konvertere et StringBuffer objekt til et String
objekt ??

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Pro is to con as progress is to Congress.

Fra : Daniel Jacobsen

Dato : 17-08-02 05:58

Hejsa!

Hvis jeg forstår dit spørgsmål ret, er det pærelet :)

ex.:
StringBuffer sb = new Stringbuffer("Indholdet i stringbufferen");
String minString = sb.toString();

Du kalder simpelthen bare metoden toString() på StringBuffer'en

Mvh. Daniel J.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-08-02 23:15

On Fri, 16 Aug 2002 21:57:46 -0700, Daniel Jacobsen wrote:

> [...]
>String minString = sb.toString();
>

>Du kalder simpelthen bare metoden toString() på StringBuffer'en

AAAARRRRGGGHHHH ........ ØV ......... har bladret lige forbi det .... øv,
begynder at hade disse her abstraktioner - har det ikke godt med lette
løsninger - 1000 tak

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
An OS that is almost, but not quite, entirely unlike Windows!