thansen.dk butik i Glostrup
Fra : FBB

Dato : 16-08-02 20:22

Hej NG
Jeg har tænk på at købe en skivebremselås hos Thansen.dk, og da jeg ikke bor
langt fra en er der ikke nogle rund til at betale for at få det sendt, men
skal man bestille før man kan komme og hente den eller skal man bare gå ind
i butikken og købe den?

(Låsen er på lager)

Hilsen Frederik B-B. - www.FrederikBB.dk - www.NumseGejl.dk

Fra : Tim Sørensen

Dato : 16-08-02 21:47

"FBB" <fbb@frederikbb.dk> wrote
>skal man bare gå ind

Ja.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : FBB

Dato : 16-08-02 21:59

Ja, til at bestille eller ja til at bare går ned i butikken?

Fra : Calle.

Dato : 16-08-02 22:57

FBB wrote:
> Ja, til at bestille eller ja til at bare går ned i butikken?

Læs citatet fra din egen mail ovenover JAet.
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : FBB

Dato : 16-08-02 23:11

Calle ikke forståret?
Jeg fik et ja, men var det til at jeg skulle bestille først eller om at jeg
bare kunne gå ned i butikken og handle!!?

Fra : FBB

Dato : 16-08-02 23:13

ok, fatter nu *G* bare det med at læse rigtigt *G*

Mange tak Tim S. :)

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 29-08-02 17:54

"FBB" <fbb@frederikbb.dk> skrev i en meddelelse
> ok, fatter nu *G* bare det med at læse rigtigt *G*
>
> Mange tak Tim S. :)

Hej.

Undskyld jeg blander mig, men læs www.usenet.dk igennem, så ved du hvad der
tales om. Jeg ved godt du har fattet det nu, men grunden før var nok at du
ikke quoter som man skal og derfor ikke ved hvad Calle mente.

Hvis du forstår hvad jeg mener?

Jeg tror bare jeg smutter igen

--
Med venlig hilsen / With best regards

Martin L. Johansen
Kolding - DK
www.volcane.dk

Fra : Morten

Dato : 18-08-02 18:27

> [...]
> skal man bestille før man kan komme og hente den eller skal man bare gå

Dette er en af de tidspunkter hvor jeg er nød til at tilkendegive min
mening...

Det er totalt ligemeget hvad du gør...min erfaring er at den eneste fordel
du har ved at forudbestille er at du kan nøjes med at vise din order seddel,
i stedet for at sige hvad du skal have...
Den ene gang jeg var der (i Glostrup) skulle jeg have et par skruer og en
pakning .. og efter at have taget et nummer sad jeg og ventede 50 minutter,
før det blev min tur...det gik SIMPELTHEN bare så enormt langsomt ... ja,
der er godt nok gratis kaffe, men nej... der er ingen sukker til :(
Da det så endelig blev min tur gav jeg ham seddelen, og han gik igang med at
finde tingene... vel at mærke efter at have skrevet det hele ned på et
stykke papir, i hånden først... det tog samlet 15 minutter ekstra ... og
dette var en order der var sendt 2 dage i forvejen...

Det var hvad jeg har erfaret ... og som også skrevet, har jeg kun erfaringer
fra een dag...

Fra : FBB

Dato : 20-08-02 16:48

Tjaa, jeg trak ikke engang et nr. og de ting jeg købte, hjelm, visir og en
lås til ca 10 min at hente. Så jeg synes det gik ok hurtigt.. (jeg bestilte
ikke før jeg kom)

Vil sige tak til dem der deltog :)