Andet multimedie
bentjuul 3670
Gratis Animation
Fra : dumdum

Dato : 16-08-02 19:57

Hejsa!

Jeg er ny her i gruppen og ved ikke om der har været et tidligere indlæg om
dette.

Jeg kunne godt tænke mig at finde et gratis program til at lave animationer
i. Ikke bare en trial, men freeware eller hvad hulen det nu hedder. Der er
egentlig ingen krav så længe den ikke er voldsomt indviklet og temmelig
brugervenlig :)

Mvh fra Louise

--
Masser af online spil, chat, sjov og konkurrencer på:
http://www.neopets.com/refer.phtml?username=nulre

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 16-08-02 21:50

dumdum skriver:

> [...]
> egentlig ingen krav så længe den ikke er voldsomt indviklet og temmelig

Jeg har kun kunnet finde en del af PSP7 men den del har kun en måndes løbe tid.

Fra : dumdum

Dato : 16-08-02 23:17

>Jeg har kun kunnet finde en del af PSP7 men den del har kun en måndes løbe
>tid.

ja, det var også fint ind til prøveperioden udløb :)

Mvh fra Louise

Fra : tegma.sych

Dato : 17-08-02 10:26

"dumdum" <no-priv@te-answe.rs> wrote

> ja, det var også fint ind til prøveperioden udløb :)

<http:astalavista.box.sk>
<http://cracks.am>

/tegma.sych

Fra : emj

Dato : 17-08-02 10:38

tegma.sych skrev i <980c5dc9.0208170125.5b39db21@posting.google.com>:

> [...]
Du kan bare vælge en anden version af PSP, hvor du endnu ikke har
opslidt prøveperioden. Animation Shop ligger også i de gamle
versioner.
De ligger alle på
http://www.jasc.com/patches.asp?
Hilsen emj

--
http://mytrip.dk/enterpol/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Kurt Lund

Dato : 17-08-02 17:25

dumdum skrev:

> [...]
> animationer i. Ikke bare en trial, men freeware eller hvad hulen det
> nu hedder. Der er egentlig ingen krav så længe den ikke er voldsomt

Der findes i tonsvis af sådanne programmer. Prøv søgning på Google.

--
Kurt Lund

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 18-08-02 20:13

Kurt Lund skriver:

> Der findes i tonsvis af sådanne programmer. Prøv søgning på Google.

Sikke et svar, der er ikke ret mange brugbare programmer som er freeware.

Fra : dumdum

Dato : 18-08-02 21:00

>Sikke et svar, der er ikke ret mange brugbare programmer som er freeware.

Jo da, men bare ikke lige til at lave animationer i :)

Mvh fra Louise

Fra : Flemming Trap

Dato : 01-09-02 08:39

"dumdum" <no-priv@te-answe.rs> wrote in message
> [...]
> egentlig ingen krav så længe den ikke er voldsomt indviklet og temmelig

Microsoft har en GIF-animator, der er freeware. Den kan downloades fra deres
egen side.

Programmet er ok, men ret simpelt...

/Flemming