Små kager i parpirsform med kokos, nødder ~
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-08-02 19:45

Hej

Jeg har lige været indlagt på Gråsten Gigthospital, men jeg nåede ikke
ned omkring køkkenet i dag, jeg ville ellers have bedt om en opskrift
på nogle fantastisk lækre små kager. Måske er der en her som kan
hjælpe:

De var lavet i papirsforme eller muffinsforme.
De havde en glansfyldt, nærmest marenge-agtig overflade.
De var lidt seje at spise.
Der var kokos, hakkede nødder og hakket chokolade i dem.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Mette

Dato : 23-08-02 07:33

Hej Trine,

Jeg har en god opskrift på små kokosmuffins, som du kan prøve.

Mette's Kokosmuffins
ca. 16 stk.

2 æg
160 g sukker
2 tsk vanillesukker
125 g smeltet smør
50 g hvedemel
125 g kokos
100 g mørk chokolade
50 g nødder

Æg og sukker piskes til en luftig æggesnaps. Vanillesukker, smør, hvedemel
og kokos røres i æggesnapsen. Nødder og Chokolade hakkes fint og kommes i
dejen.

Dejen kommes i papirsforme og bages ved 200°C i 12-15 min.

Hilsen Mette