Hvad hedder dén så?
Fra : Thomas Pilgaard Niel~

Dato : 16-08-02 17:45

For et par måneder siden hørte jeg i en reklame en spansk eller mexicansk .. eller sydamerikansk
sang, der lød til at have rødder i folkemusikken. Det jeg husker meget tydeligt var at de sang

"dadadada caliente. (musikken stopper, kort pause, alle musikere råber:) CALIENTE!"
("dadadada" er den del jeg ikke kan huske).

Jeg har jo så !slavet! igennem et uoverskueligt antal salsa-sange, der alle hedder noget med
"caliente" - hvilket jeg har fundet ud af betyder "varm" ~ "hot".

Jeg ved godt det er et !meget! ringe grundlag at give, men hvis nogen har en idé om hvem der har
lavet denne sang og evt. også hvad den hedder vil jeg blive ovenud lykkelig. Mindst.

mvh og på forhånd tak,

Thomas