KÆMPE kvaj !!!
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 16-08-02 16:52

Davs NG

Jeg har så lige lavet den største idiotiske brøler her i morges!
Da jeg var på vej til skole efter lige at være kørt hjemme fra, skulle jeg
lige ind og tanke...
Det var tidligt om morgenen, og jeg tror sgu ikke helt jeg var vågnet.
Da der holdt en bil foran den stander jeg skulle bruge, parkerede jeg lige
bag ved, så slangen kunne nå. Alligevel var der så langt hen til standeren,
at jeg måtte læne mig lidt til siden for at kunne se, hvor mange slanter jeg
var på vej til at skulle af med.
Da jeg så lige lænede mig frem et øjeblik, smuttede hanen op af tankhullet,
og sprøjtede ret så kræftigt lige på kanten at tankhullet, så der røg en hel
del benzin ved siden af. "Lort", tænkte jeg og fik så kigget på mit
kåbeglas, som tilsyneladende begyndte at skifte farve fra klar til hvid...
Jeg sprang hen efter papir til at tørre den smule benzin, som var havnet på
glasse af, men for sent! ...det var kommet de lækreste hvide løbere ned af
glasset!
Da jeg så kom hjem, tog jeg noget poleremiddel og fik det faktisk poleret
pænt op, men desværre havde benzinen nået helt ned til skruerne, der holder
glasse fast, og der var opstået de støste revner rundt om skruerne... sådan
en omgang £$?/(&%#&¤#"%¤#/¤%#/&%¤#/%¤#"¤ !!!
Spørg mig ikke hvordan denne situation har kunnet lade sig gøre... jeg har
nok bare kvajet mig helt ubegribeligt meget !!!

Er der nogen, der ligger inde med et pænt kåbeglas til en babygixxer ??
....eller bare ved hvor man kan købe et til en billig penge ??

Psycho Cowboy - som til tider kan være den største tumpe på to ben / hjul.
Babygixxer, som nu har fået grå stær!

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-08-02 19:01

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
sådan
> en omgang £$?/(&%#&¤#"%¤#/¤%#/&%¤#/%¤#"¤ !!!

Hvis det er en trøst, så kan jeg afsløre at hvis man fragter raceren rundt i
en trailer og stiller fx. en 20-liter jerrycan med bensin ved siden af, og
den så vælter og låget springer af så bensinen løber ud i bunden af
traileren og ud af bagenden...
Så er baglygterne på sådan en trailer precis lige så bensinfaste som dit
kåbeglas!

Rittig

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 21-08-02 18:02

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> skrev i en meddelelse

< SNIP...en historie om en morgensøvnig knægts udfoldelser.

> Er der nogen, der ligger inde med et pænt kåbeglas til en babygixxer ??
> ...eller bare ved hvor man kan købe et til en billig penge ??

Hvis du bor i Jylland er der håb. Brdr. Sejr i Århus har en eller to de
kannibaliserer, så der er der mulighed at få lidt reservedele. Jes har også
snakket om at en forhandler i Pårup (midtjylland) har en stående til
reservedele.

--
jacob GSXR250