A.P. Møller
Fra : Jesper Christensen

Dato : 16-08-02 16:06

Jeg overvejer i øjeblikket at opkøbe DS Svendborg B aktie, da jeg mener at
den er ekstrem billig i øjeblikket, er der nogen der har erfaringer med
denne aktie, jeg har studeret kurshistorikken for dette papir, jeg synes det
ser atraktivt ud at købe netop nu, alle meninger modtages med glæde.

Fra : Martin Christiansen

Dato : 16-08-02 23:38

Jesper Christensen skrev i meddelelsen ...
> [...]
det
>ser atraktivt ud at købe netop nu, alle meninger modtages med glæde.

Pas på denne aktie.. Teknisk set er der mulighed for at den er i gang med at
lave en SHS med kurstarget helt ned til 20.000. Der vil dog være en del
modstand i 38.000.

Mvh - Martin

Fra : Krumme

Dato : 17-08-02 18:23

> Pas på denne aktie.. Teknisk set er der mulighed for at den er i gang med
at
> lave en SHS med kurstarget helt ned til 20.000. Der vil dog være en del
> modstand i 38.000.

Øhh, hvad betyder dette???

Mvh

Krumme

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-08-02 18:45

Krumme wrote:

> at

Han mener vist, at en teknisk analyse (TA) viser en risiko for, at
aktien falder helt ned til 20.000, hvis ellers den kan bryde grænsen på
38.000 på vejen dernedad.

TA er - meget forenklet og groft sagt - at nogle forsøger at spå
aktieudviklingen ved at tegne streger på et stykke papir. Efter min
mening er det lidt dumt. Problemet er blot, at jo flere, der tror på og
benytter TA, jo mere selvopfyldende er forudsigelserne. Forstået på den
måde, at hvis TA-tilhængerne sælger deres aktier i DS Svendborg, fordi
deres streger viser, at aktien skal falde, så vil aktien også falde,
fordi udbuddet bliver større end efterspørgslen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen