Endelig én der har genemskuet Krebs!
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-08-02 14:53

Hejsa
Jaja, men han sælger sq stadig plader og jeg fatter stadig intet?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Betina

Dato : 16-08-02 15:07

In article <5t0qlugvaf67dgsassbhn611agu66krg28@4ax.com>,
morten@NOSPAMbowman.dk says...
> Hejsa
> Jaja, men han sælger sq stadig plader og jeg fatter stadig intet?
Jeg synes det er en udmærket plade

Betin@

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-08-02 10:34

Hej Allesammen

Nå er der nu også noget galt med ham, Hvis vi nu får sorteret alle de
kunstnere fra, som vi ikke må stjæle fra, men alligevel er så ringe, så i
undrer jer over at de stadig sælger plader, så har vi løst problemet med
pirat kopiering. Vi laver en decidret NOT liste, og skriver alle kunstnere
derpå, så er den potte ude.
Ingen at skrive om, snakke om, så er det løst. Men sig mig så, hvad er 280
meter langt, lyst, og uden kønsbehåring.

M.V.H....Benny

Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-08-02 14:09

Benny Mortensen wrote:

> Hej Allesammen
>
> Men sig mig så, hvad er 280
> meter langt, lyst, og uden kønsbehåring.

2000 Jimmy & Rene CD'er lagt ud på stribe?

/Robert

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-08-02 19:47

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> 2000 Jimmy & Rene CD'er lagt ud på stribe?
>
> /Robert

Hej Robert....

Nej du gætter det aldrig.....De første 4 rækker ved en Thomas Helmig koncert

Hilsen Benny

Fra : Kristian

Dato : 18-08-02 20:24

On Sun, 18 Aug 2002 20:47:28 +0200, "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk>
wrote:

>Hej Robert....
>
>Nej du gætter det aldrig.....De første 4 rækker ved en Thomas Helmig koncert

For 10 år siden måske. Men nu om dage er hans publikum og musik meget
mere modent.

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 16-08-02 15:04

"Morten Bowman Hansen" skrev i en meddelelse

> Jaja, men han sælger sq stadig plader og jeg fatter stadig intet?

Prøv at erstatte Krebs med Lilholt.....resultatet er det samme....

Kåre

Fra : Karina Hjorth

Dato : 16-08-02 18:10

> Prøv at erstatte Krebs med Lilholt.....resultatet er det samme....

Der vil jeg nu godt protestere.... Lilholts sange er mere "folkeagtige",
Krebs' sange har ofte mere alvorligere emner som baggrund...

Men begge, vil jeg mene, har et godt tag i publikum til koncerterne. Jeg har
oplevet begge d'herrer live, og Lilholts koncert var et stort folkeligt
syng-allesammen-med show. Krebs' show var intimt og nært, men stadig med
mulighed for at synge med, hvis det var det, man ville...

Jeg har CD'er med dem begge, og jeg kan da godt gå så langt at sige, at
langt fra alt fra deres hænder er godt, men indimellem laver de altså begge
nogle sublime numre, som - hvis de blev sunget på engelsk (dette gælder nok
mest Krebs) - godt kunne være nogle utroligt smukke popnumre med
internationalt potentiale.

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.shubidua.nu/salimata/ - dedicated to my fosterchild from Mali

Fra : Gizmoduck

Dato : 16-08-02 21:53

On Fri, 16 Aug 2002 19:09:41 +0200, "Karina Hjorth"
<khjorth@oncable.dk> wrote:

> [...]
>nogle sublime numre, som - hvis de blev sunget på engelsk (dette gælder nok
>mest Krebs) - godt kunne være nogle utroligt smukke popnumre med

udsendte Poul Krebs ikke på et tidspunkt et par numre på engelsk? jeg
mindes at have hørt "sådan nogen som os"(eller hvad pokker den hedder)
på engelsk

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : Karina Hjorth

Dato : 16-08-02 22:14

> udsendte Poul Krebs ikke på et tidspunkt et par numre på engelsk? jeg
> mindes at have hørt "sådan nogen som os"(eller hvad pokker den hedder)
> på engelsk

Jo, det mener jeg, han gjorde... Jeg er ikke helt sikker på, om det kun var
det ene nummer, men jeg har også hørt det på engelsk.

Karina

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 17-08-02 14:19

> udsendte Poul Krebs ikke på et tidspunkt et par numre på engelsk? jeg
> mindes at have hørt "sådan nogen som os"(eller hvad pokker den hedder)
> på engelsk

Poul Krebs synger duet med Søren Sko på sidstnævntes cover-cd, som er et par
år gammel. Jeg kan ikke huske hvad sangen hed, men det er i hvert fald
"sådan nogen som os" i engelsk version. Om Poul Krebs også har udsendt den
version, aner jeg ikke, men det lyder tvivlsomt, eftersom Søren Sko jo
ligesom er frontmand.

/Ulrik

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 16-08-02 22:08

"Kåre Weng Madsen" wrote:

> Prøv at erstatte Krebs med Lilholt.....resultatet er det samme....
>
> Kåre

Yes. Helt enig..!!

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 17-08-02 10:01

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa
> Jaja, men han sælger sq stadig plader og jeg fatter stadig intet?

Jeg kan desværre ikke tage en pladeanmeldelse begået af Thomas Treo
alvorligt, sorry!
Poul Krebs sælger plader fordi pladekøberne i befolkningen synes det er værd
at købe...
(jeg skal da også selv have den!)

-Michael.

Fra : Kristian

Dato : 19-08-02 18:02

[klip]
> Jeg kan desværre ikke tage en pladeanmeldelse begået af Thomas Treo
> alvorligt, sorry!

Jeg er fuldstændig enig - han er en tand for dum at høre på med hans
evindelige musikpoliti-attitude!

Jeg bryder mig ikke om PK, men det er sgu lige før jeg køber pladen, bare
fordi Treo har dømt den som dårlig smag.

/ Kristian

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 21-08-02 20:24

"Michael Alø-Nielsen" <m-alo@nospam.dk> skrev i

> Jeg kan desværre ikke tage en pladeanmeldelse begået af Thomas
> Treo alvorligt, sorry!

Det kan jeg heller ikke - for ikke at tale om koncertanmeldelser.
Var for nogle år siden til en Clapton-koncert, og næste dag inden de
små hår på armene havde lagt sig, kunne man læse i EB, at Treo ikke
havde fattet en meter af koncerten, og han kaldte bl.a. Clapton
uinspireret (nok fordi der ikke var nogen dunke-stortromme Treo
kunne forholde sig til).

Treo dur *kun* mod hovedpine...